בקשת מידע | מערכת הפעלה כפולה
-
@אבי-ים מפעיל את הקובץ הבא
"C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Administrative Tools\System Configuration.lnk"
(ניתן להגיע אליו בהקלדתMSCONFIGבחיפוש)
מנווטים ללשוני BOOT

ובודקים האם רשום יותר ממערכת הפעלה אחת@a0533057932 באמת יש שם שני דברים
מחקתי את המיותר וזה הסתדר
תודה רבה -
@אבי-ים מפעיל את הקובץ הבא
"C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Administrative Tools\System Configuration.lnk"
(ניתן להגיע אליו בהקלדתMSCONFIGבחיפוש)
מנווטים ללשוני BOOT

ובודקים האם רשום יותר ממערכת הפעלה אחת -
@a0533057932 כתוב לי שם רק וינ11 למרות שיש גם אובונטו.
@מישהו12 אמר בבקשת מידע | מערכת הפעלה כפולה:
@a0533057932 כתוב לי שם רק וינ11 למרות שיש גם אובונטו.
כנראה האובונטו אינו תחת חלונות, ולכן חלונות לא מזהה אותו
-
@מישהו12 אמר בבקשת מידע | מערכת הפעלה כפולה:
@a0533057932 כתוב לי שם רק וינ11 למרות שיש גם אובונטו.
כנראה האובונטו אינו תחת חלונות, ולכן חלונות לא מזהה אותו
-
@מישהו12 אם מתקינים את האובונטו דרך חלונות, היא אמורה לשלוט עליו, אבל אם מתקינים מבחוץ, בדר"כ חלונות לא יכולה לדעת שיש במחשב עוד מערכת הפעלה.
-
@מישהו12 אמר בבקשת מידע | מערכת הפעלה כפולה:
@משהקפלן איך אתה רוצה להתקין דרך Windows? זה הרי לינוקס.
אתה צודק בהחלט. אבל לפחות בעבר היו גרסאות שעבדו תחת חלונות. היום אינני יודע.
-
@a0533057932 כתוב לי שם רק וינ11 למרות שיש גם אובונטו.
@מישהו12 אמר בבקשת מידע | מערכת הפעלה כפולה:
@a0533057932 כתוב לי שם רק וינ11 למרות שיש גם אובונטו.
כי מנהל האתחול שלך הוא גרוב
ולא ווינדוס -
@מישהו12 אמר בבקשת מידע | מערכת הפעלה כפולה:
@משהקפלן איך אתה רוצה להתקין דרך Windows? זה הרי לינוקס.
אתה צודק בהחלט. אבל לפחות בעבר היו גרסאות שעבדו תחת חלונות. היום אינני יודע.
@משהקפלן אמר בבקשת מידע | מערכת הפעלה כפולה:
@מישהו12 אמר בבקשת מידע | מערכת הפעלה כפולה:
@משהקפלן איך אתה רוצה להתקין דרך Windows? זה הרי לינוקס.
אתה צודק בהחלט. אבל לפחות בעבר היו גרסאות שעבדו תחת חלונות. היום אינני יודע.
נראה שיש דרך
https://www.groovypost.com/howto/dual-boot-windows-10-linux/
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות