בירור | נגן | קניית נגן שיש בו תוכנות
-
@א-א-א אמר בבירור | נגן | קניית נגן שיש בו תוכנות:
@בין-אדם-לחבירו וכאן לשאלתו של @חראשו , כמה אינטש אתה רוצה שיהיה גודל הטאבלט?
9 אינטש
@בין-אדם-לחבירו
אני צריך את זה לנסיעות שהוכל לערוך וידאו בנסיעות -
@בין-אדם-לחבירו
אני צריך את זה לנסיעות שהוכל לערוך וידאו בנסיעות@בין-אדם-לחבירו תקנה מחשב רגיל, חבל על הזמן והכסף שתשקיע ולא תצא מרוצה
תקנה נייד רגיל ותתחבר מרחוק למחשב נייח חזק
-
@בין-אדם-לחבירו תקנה מחשב רגיל, חבל על הזמן והכסף שתשקיע ולא תצא מרוצה
תקנה נייד רגיל ותתחבר מרחוק למחשב נייח חזק
@חראשו קנה נגן אנדרואיד, תנסה להריץ עליו אימולטור וינדוס ולהתקין את התוכנות, לדעתי יהיה לך משהו כמו 5 דקות עד שהמכשיר יקרוס..... בהצלחה....

-
@בין-אדם-לחבירו
אני צריך את זה לנסיעות שהוכל לערוך וידאו בנסיעות@בין-אדם-לחבירו טאבלטים לווינדוס הם בדרך כלל גדולים יותר מ- 9", תחפש אולי באמזון נראה לי ששם זול יותר
-
@בין-אדם-לחבירו טאבלטים לווינדוס הם בדרך כלל גדולים יותר מ- 9", תחפש אולי באמזון נראה לי ששם זול יותר
@א-א-א אמר בבירור | נגן | קניית נגן שיש בו תוכנות:
@בין-אדם-לחבירו טאבלטים לווינדוס הם בדרך כלל גדולים יותר מ- 9", תחפש אולי באמזון נראה לי ששם זול יותר
אתה יכול להביא לי קישור
תודה -
@א-א-א אמר בבירור | נגן | קניית נגן שיש בו תוכנות:
@בין-אדם-לחבירו טאבלטים לווינדוס הם בדרך כלל גדולים יותר מ- 9", תחפש אולי באמזון נראה לי ששם זול יותר
אתה יכול להביא לי קישור
תודה -
@א-א-א
הייתי נותן לך לייק לולא אני משתמש חדש
-
@א-א-א
הייתי נותן לך לייק לולא אני משתמש חדש
@בין-אדם-לחבירו אמר בבירור | נגן | קניית נגן שיש בו תוכנות:
@א-א-א
הייתי נותן לך לייק לולא אני משתמש חדש
זה שני האופציות היחידות בתנאים שלך
-
ח חראשו התייחס לנושא זה ב
-
@חראשו קנה נגן אנדרואיד, תנסה להריץ עליו אימולטור וינדוס ולהתקין את התוכנות, לדעתי יהיה לך משהו כמו 5 דקות עד שהמכשיר יקרוס..... בהצלחה....

@יהודה-פיקטוב אמר בבירור | נגן | קניית נגן שיש בו תוכנות:
@חראשו קנה נגן אנדרואיד, תנסה להריץ עליו אימולטור וינדוס ולהתקין את התוכנות, לדעתי יהיה לך משהו כמו 5 דקות עד שהמכשיר יקרוס..... בהצלחה....

אתה יכול להביא פה קישור לאימולטור הזה, תודה
-
@יהודה-פיקטוב אמר בבירור | נגן | קניית נגן שיש בו תוכנות:
@חראשו קנה נגן אנדרואיד, תנסה להריץ עליו אימולטור וינדוס ולהתקין את התוכנות, לדעתי יהיה לך משהו כמו 5 דקות עד שהמכשיר יקרוס..... בהצלחה....

אתה יכול להביא פה קישור לאימולטור הזה, תודה
-
@יעקב-y יש כאן נושא על זה:
https://mitmachim.top/topic/30518/שיתוף-אמולטורי-ווינדוס-לאנדרואיד-ועוד -
@א-א-א בגלל שזה כאילו אמור להיות מצחיק... אין לי מושג איפה המצחיק פה אבל סבבה!...
-
@א-א-א
הייתי נותן לך לייק לולא אני משתמש חדש
@בין-אדם-לחבירו לא חושב שכדאי לך טאבלט, מחשב נייד יהיה הרבה יותר טוב גם מבחינת הביצועים פר מחיר (אם אתה באמת מתכוון לערוך עליו וידיאו) וגם מבחינת הנוחות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות