בירור | בעיה בקליטה בעיית חומרה?
-
יש לי מכשיר גלאקסי שעד היום הקליטה הייתה בו טובה וכעת אני מקבל מהירויות של 0.1 עד 3.5 מגה פניתי לפלאפון והם טוענים שהכל תקין, הכנסתי סים נוסף שבו בעבר הוא היה מקבל כמה עשרות מגה אם לא יותר מעשרות ושוב התוצאה מאד נמוכה- 3.5-6 מגה. האם ייתכן שהבעיה היא במכשיר? איך ניתן לבדוק? מה ניתן לעשות?
-
יש לי מכשיר גלאקסי שעד היום הקליטה הייתה בו טובה וכעת אני מקבל מהירויות של 0.1 עד 3.5 מגה פניתי לפלאפון והם טוענים שהכל תקין, הכנסתי סים נוסף שבו בעבר הוא היה מקבל כמה עשרות מגה אם לא יותר מעשרות ושוב התוצאה מאד נמוכה- 3.5-6 מגה. האם ייתכן שהבעיה היא במכשיר? איך ניתן לבדוק? מה ניתן לעשות?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות