בקשת מידע | פרטים בנושא ביטול חסימות של ועדת הרבנים.
-
@100ches אמר בבקשת מידע | פרטים בנושא ביטול חסימות של ועדת הרבנים.:
מה הממשלה רוצה לבטל
את ההצמדה של מספר כשר לקו כשר בלבד
@100ches אמר בבקשת מידע | פרטים בנושא ביטול חסימות של ועדת הרבנים.:
ומי צריך לקנות טלפון חדש
בנתיים אף אחד
בעתיד = מי שיש לו טלפון שלא תומך דור 4 יצטרך להחליף לטלפון כשר שתומך בשיחות דור 4פוסט זה נמחק! -
משהו יכול להסביר מה הממשלה רוצה לבטל ומי צריך לקנות טלפון חדש
ומה כל ההשלכות מגזירת הממשלה החדשה ועל מה לחתום וכו...
תודה. אם אפשר לפרט כמה שיותר... -
משהו יכול להסביר מה הממשלה רוצה לבטל ומי צריך לקנות טלפון חדש
ומה כל ההשלכות מגזירת הממשלה החדשה ועל מה לחתום וכו...
תודה. אם אפשר לפרט כמה שיותר...@100ches אמר בבקשת מידע | פרטים בנושא ביטול חסימות של ועדת הרבנים.:
ומה כל ההשלכות מגזירת הממשלה החדשה
שאפשר לנייד מספר כשר לחבילה לא כשרה כלומר עם אינטרנט או SMS
-
משהו יכול להסביר מה הממשלה רוצה לבטל ומי צריך לקנות טלפון חדש
ומה כל ההשלכות מגזירת הממשלה החדשה ועל מה לחתום וכו...
תודה. אם אפשר לפרט כמה שיותר... -
@100ches לא יודע אם זה קשור לגזרות הממשלה אבל הבנתי שבפרטנר ובהוט מוביל הודיעו שדור 2 יפסיק לעבוד בקרוב
@נחום-גמזו אמר בבקשת מידע | פרטים בנושא ביטול חסימות של ועדת הרבנים.:
@100ches לא יודע אם זה קשור לגזרות הממשלה אבל הבנתי שבפרטנר ובהוט מוביל הודיעו שדור 2 יפסיק לעבוד בקרוב
זה קשור לממשלה
אבל זה לא גזרות
וזה רק עוד כמה שנים
וזה גם דור 3 יסגר
זה לא פוגע במאום בציבור החרדי ולא בפלאפונים הכשרים
זה פוגע בתעשיית הזבל הסיני -
@נחום-גמזו אמר בבקשת מידע | פרטים בנושא ביטול חסימות של ועדת הרבנים.:
@100ches לא יודע אם זה קשור לגזרות הממשלה אבל הבנתי שבפרטנר ובהוט מוביל הודיעו שדור 2 יפסיק לעבוד בקרוב
זה קשור לממשלה
אבל זה לא גזרות
וזה רק עוד כמה שנים
וזה גם דור 3 יסגר
זה לא פוגע במאום בציבור החרדי ולא בפלאפונים הכשרים
זה פוגע בתעשיית הזבל הסיני -
פוסט זה נמחק!
-
@נחום-גמזו אמר בבקשת מידע | פרטים בנושא ביטול חסימות של ועדת הרבנים.:
@100ches לא יודע אם זה קשור לגזרות הממשלה אבל הבנתי שבפרטנר ובהוט מוביל הודיעו שדור 2 יפסיק לעבוד בקרוב
זה קשור לממשלה
אבל זה לא גזרות
וזה רק עוד כמה שנים
וזה גם דור 3 יסגר
זה לא פוגע במאום בציבור החרדי ולא בפלאפונים הכשרים
זה פוגע בתעשיית הזבל הסיני@a0533057932 אני יודע שב2025 דור 3 ו2 מתבטלים אבל שמעתי מכמה שקיבלו הודעות קוליות מפרטנר והוט שדור 2 יפסיק לפעול בזמן היותר קרוב
-
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות