בירור | איפה אפשר לקנות נגן של המנגן
-
@אריאלל אמר בבירור | איפה אפשר לקנות נגן של המנגן:
@עניו-כמשה @טכנולוגי
https://he.aliexpress.com/item/1005002130889598.html?spm=a2g0o.cart.0.0.12e43c002eNuaY&mp=1
עובד?זה של המנגן הגרסא הגדולה או הקטנה
כי הבנתי שהיה להם שתי גרסאות
אגב בחנויות חלק הפסיקו לשווק אותם ךמה?@עניו-כמשה לא יודע אם זה הגדול או הקטן, אבל זה בוודאות המנגן. ( דובר על זה באריכות בפורום )
-
@עניו-כמשה לא יודע אם זה הגדול או הקטן, אבל זה בוודאות המנגן. ( דובר על זה באריכות בפורום )
@אריאלל אמר בבירור | איפה אפשר לקנות נגן של המנגן:
@עניו-כמשה לא יודע אם זה הגדול או הקטן, אבל זה בוודאות המנגן. ( דובר על זה באריכות בפורום )
כמה גיגה ראם ישלו
היה לך התנסות עם זה?? -
@אריאלל אמר בבירור | איפה אפשר לקנות נגן של המנגן:
@עניו-כמשה לא יודע אם זה הגדול או הקטן, אבל זה בוודאות המנגן. ( דובר על זה באריכות בפורום )
כמה גיגה ראם ישלו
היה לך התנסות עם זה??@עניו-כמשה אמר בבירור | איפה אפשר לקנות נגן של המנגן:
@אריאלל אמר בבירור | איפה אפשר לקנות נגן של המנגן:
@עניו-כמשה לא יודע אם זה הגדול או הקטן, אבל זה בוודאות המנגן. ( דובר על זה באריכות בפורום )
כמה גיגה ראם ישלו
היה לך התנסות עם זה??2 גיגה ראם, ו16 גיגה זיכרון פנימי.
כן, יש לי אותו.
בטריה לא משהו, ומתחמם מאד מהר.
אנדרואיד 5.1, עם אפשרות להתקנת אפליקציות גם לא מגוגל פליי.
אפשר לעשות רוט עם אפליקציית קינג רוט. ( דורש חיבור לאינטרנט ) וממילא גם להסיר את ה Wi-Fi. -
@עניו-כמשה אמר בבירור | איפה אפשר לקנות נגן של המנגן:
איזה חנות מוכרת אותו ומה ההבדל בין הגרסאות
והאם יש לו מקור באליאקספרסחנות כשר פון בירושלים רחוב סלנט
-
@עניו-כמשה אמר בבירור | איפה אפשר לקנות נגן של המנגן:
איזה חנות מוכרת אותו ומה ההבדל בין הגרסאות
והאם יש לו מקור באליאקספרסחנות כשר פון בירושלים רחוב סלנט
@חיים-יענקל אמר בבירור | איפה אפשר לקנות נגן של המנגן:
@עניו-כמשה אמר בבירור | איפה אפשר לקנות נגן של המנגן:
איזה חנות מוכרת אותו ומה ההבדל בין הגרסאות
והאם יש לו מקור באליאקספרסחנות כשר פון בירושלים רחוב סלנט
את הגירסא הגדולה או הקטנה של המנגן?
-
@חיים-יענקל אמר בבירור | איפה אפשר לקנות נגן של המנגן:
@עניו-כמשה אמר בבירור | איפה אפשר לקנות נגן של המנגן:
איזה חנות מוכרת אותו ומה ההבדל בין הגרסאות
והאם יש לו מקור באליאקספרסחנות כשר פון בירושלים רחוב סלנט
את הגירסא הגדולה או הקטנה של המנגן?
@עניו-כמשה הגדולה נראה לי אני הייתי שם
-
@עניו-כמשה הגדולה נראה לי אני הייתי שם
@חיים-יענקל כמה עולה?
-
@חיים-יענקל כמה עולה?
@עניו-כמשה נראה לי 200
-
@עניו-כמשה אמר בבירור | איפה אפשר לקנות נגן של המנגן:
@אריאלל אמר בבירור | איפה אפשר לקנות נגן של המנגן:
@עניו-כמשה לא יודע אם זה הגדול או הקטן, אבל זה בוודאות המנגן. ( דובר על זה באריכות בפורום )
כמה גיגה ראם ישלו
היה לך התנסות עם זה??2 גיגה ראם, ו16 גיגה זיכרון פנימי.
כן, יש לי אותו.
בטריה לא משהו, ומתחמם מאד מהר.
אנדרואיד 5.1, עם אפשרות להתקנת אפליקציות גם לא מגוגל פליי.
אפשר לעשות רוט עם אפליקציית קינג רוט. ( דורש חיבור לאינטרנט ) וממילא גם להסיר את ה Wi-Fi. -
@עניו-כמשה נראה לי 200
@חיים-יענקל @עניו-כמשה 200 זה בעלי אקספרס.
בחנויות כאן תשלם בסביבות 400-500.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות