דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. עזרה | לא מצליח לאפס את המחשב

עזרה | לא מצליח לאפס את המחשב

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
60 פוסטים 9 כותבים 2.8k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ה הברסלברי

    @אליהו-ה תוריד מכאן ותתקין
    https://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=2171764
    זה יעשה הכל אוטומטי

    א מנותק
    א מנותק
    אליהו ה.
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #11

    @הברסלברי את זה כבר בדקתי זה לא עובד.

    ה תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים

      @אליהו-ה אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:

      @יוסי-מחשבים אני בנטפרי במסלול הכי פתוח כעת.
      יש מדריך לזה?

      https://mitmachim.top/post/413310

      א מנותק
      א מנותק
      אליהו ה.
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #12

      @יוסי-מחשבים אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:

      @אליהו-ה אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:

      @יוסי-מחשבים אני בנטפרי במסלול הכי פתוח כעת.
      יש מדריך לזה?

      https://mitmachim.top/post/413310

      איך עושים שם את |-שלב ב להעלות את ההתקנה מהביוס?

      יוסי מחשביםי תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א אליהו ה.

        @יוסי-מחשבים אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:

        @אליהו-ה אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:

        @יוסי-מחשבים אני בנטפרי במסלול הכי פתוח כעת.
        יש מדריך לזה?

        https://mitmachim.top/post/413310

        איך עושים שם את |-שלב ב להעלות את ההתקנה מהביוס?

        יוסי מחשביםי מנותק
        יוסי מחשביםי מנותק
        יוסי מחשבים
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #13

        @אליהו-ה אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:

        @יוסי-מחשבים אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:

        @אליהו-ה אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:

        @יוסי-מחשבים אני בנטפרי במסלול הכי פתוח כעת.
        יש מדריך לזה?

        https://mitmachim.top/post/413310

        איך עושים שם את |-שלב ב להעלות את ההתקנה מהביוס?

        צריך להכנס לתפריט Boot (בוט) שבדר"כ נפתח עם הקשה על F12 (מופיע לך במדריך טבלה)
        מצ"ב קישור זמני להורדת ווינדוס 11 ל-64 סיביות
        לחץ כאן להורדה

        א 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים

          @אליהו-ה אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:

          @יוסי-מחשבים אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:

          @אליהו-ה אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:

          @יוסי-מחשבים אני בנטפרי במסלול הכי פתוח כעת.
          יש מדריך לזה?

          https://mitmachim.top/post/413310

          איך עושים שם את |-שלב ב להעלות את ההתקנה מהביוס?

          צריך להכנס לתפריט Boot (בוט) שבדר"כ נפתח עם הקשה על F12 (מופיע לך במדריך טבלה)
          מצ"ב קישור זמני להורדת ווינדוס 11 ל-64 סיביות
          לחץ כאן להורדה

          א מנותק
          א מנותק
          אליהו ה.
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #14

          @יוסי-מחשבים מה לעשות עם הקובץ שיורד?

          A0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א אליהו ה.

            @יוסי-מחשבים מה לעשות עם הקובץ שיורד?

            A0533057932A מנותק
            A0533057932A מנותק
            A0533057932
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #15

            @אליהו-ה לצרוב על דיסק און קי בעזרת רופוס

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א אליהו ה.

              @הברסלברי את זה כבר בדקתי זה לא עובד.

              ה מנותק
              ה מנותק
              הברסלברי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #16

              @אליהו-ה תוריד את זה זה מתקין אוטומטי גם למחשבים לא נתמכים
              https://codeload.github.com/AveYo/MediaCreationTool.bat/zip/refs/heads/main
              קישור למדריך
              https://madrichim.ovh/topic/316/מדריך-התקנת-windows-11-על-מחשב-שלא-עומד-בדרישות

              יוסי מחשביםי תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים

                @אליהו-ה אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:

                @יוסי-מחשבים אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:

                @אליהו-ה אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:

                @יוסי-מחשבים אני בנטפרי במסלול הכי פתוח כעת.
                יש מדריך לזה?

                https://mitmachim.top/post/413310

                איך עושים שם את |-שלב ב להעלות את ההתקנה מהביוס?

                צריך להכנס לתפריט Boot (בוט) שבדר"כ נפתח עם הקשה על F12 (מופיע לך במדריך טבלה)
                מצ"ב קישור זמני להורדת ווינדוס 11 ל-64 סיביות
                לחץ כאן להורדה

                א מנותק
                א מנותק
                אליהו ה.
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #17

                @יוסי-מחשבים אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:

                צריך להכנס לתפריט Boot (בוט) שבדר"כ נפתח עם הקשה על F12 (מופיע לך במדריך טבלה)

                נכנסים ומה עושים אז?

                יוסי מחשביםי תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א אליהו ה.

                  @יוסי-מחשבים אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:

                  צריך להכנס לתפריט Boot (בוט) שבדר"כ נפתח עם הקשה על F12 (מופיע לך במדריך טבלה)

                  נכנסים ומה עושים אז?

                  יוסי מחשביםי מנותק
                  יוסי מחשביםי מנותק
                  יוסי מחשבים
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #18

                  @אליהו-ה אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:

                  @יוסי-מחשבים אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:

                  צריך להכנס לתפריט Boot (בוט) שבדר"כ נפתח עם הקשה על F12 (מופיע לך במדריך טבלה)

                  נכנסים ומה עושים אז?

                  בוחרים באונקי

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ה הברסלברי

                    @אליהו-ה תוריד את זה זה מתקין אוטומטי גם למחשבים לא נתמכים
                    https://codeload.github.com/AveYo/MediaCreationTool.bat/zip/refs/heads/main
                    קישור למדריך
                    https://madrichim.ovh/topic/316/מדריך-התקנת-windows-11-על-מחשב-שלא-עומד-בדרישות

                    יוסי מחשביםי מנותק
                    יוסי מחשביםי מנותק
                    יוסי מחשבים
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #19

                    @הברסלברי אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:

                    תוריד את זה זה מתקין אוטומטי גם למחשבים לא נתמכים

                    הוא כתב למעלה שהמחשב שלו נתמך כך שאין צורך, זה עלול לסבך אותו

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א מנותק
                      א מנותק
                      אליהו ה.
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #20

                      יש למישהו תמונה איך זה נראה המסך של הביוס.

                      יוסי מחשביםי תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א אליהו ה.

                        יש למישהו תמונה איך זה נראה המסך של הביוס.

                        יוסי מחשביםי מנותק
                        יוסי מחשביםי מנותק
                        יוסי מחשבים
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #21

                        @אליהו-ה אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:

                        יש למישהו תמונה איך זה נראה המסך של הביוס.

                        כל מחשב זה משהו אחר, דוגמא ראה כאן

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • A0533057932A A0533057932

                          @אליהו-ה לצרוב על דיסק און קי בעזרת רופוס

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אליהו ה.
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליהו ה.
                          #22
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים

                            @אליהו-ה אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:

                            יש למישהו תמונה איך זה נראה המסך של הביוס.

                            כל מחשב זה משהו אחר, דוגמא ראה כאן

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אליהו ה.
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליהו ה.
                            #23

                            @יוסי-מחשבים @A0533057932 זה בסדר?

                            ‏‏לכידה.JPG

                            י תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א אליהו ה.

                              @יוסי-מחשבים @A0533057932 זה בסדר?

                              ‏‏לכידה.JPG

                              י מנותק
                              י מנותק
                              ייייי
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #24

                              @אליהו-ה
                              מצוין

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • א מנותק
                                א מנותק
                                אליהו ה.
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #25

                                סיימתי לצרוב מה כעת אני עושה?

                                A0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א אליהו ה.

                                  סיימתי לצרוב מה כעת אני עושה?

                                  A0533057932A מנותק
                                  A0533057932A מנותק
                                  A0533057932
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #26

                                  @אליהו-ה מכניס את האון קי למחשב
                                  עושה הפעלה מחדש
                                  תוך כדי שאתה לוחץ על f12

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • A0533057932A A0533057932

                                    @אליהו-ה מכניס את האון קי למחשב
                                    עושה הפעלה מחדש
                                    תוך כדי שאתה לוחץ על f12

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אליהו ה.
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #27

                                    @a0533057932 מתי בדיוק ללחוץ על הF12 והאם רצוף או פעם אחת?

                                    A0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א אליהו ה.

                                      @a0533057932 מתי בדיוק ללחוץ על הF12 והאם רצוף או פעם אחת?

                                      A0533057932A מנותק
                                      A0533057932A מנותק
                                      A0533057932
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #28

                                      @אליהו-ה אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:

                                      @a0533057932 מתי בדיוק ללחוץ על הF12 והאם רצוף או פעם אחת?

                                      ברגע שהמחשב מתחיל להדלק
                                      שוב ושוב עד שנפתח התפריט

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • A0533057932A A0533057932

                                        @אליהו-ה אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:

                                        @a0533057932 מתי בדיוק ללחוץ על הF12 והאם רצוף או פעם אחת?

                                        ברגע שהמחשב מתחיל להדלק
                                        שוב ושוב עד שנפתח התפריט

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        אליהו ה.
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #29

                                        @a0533057932 לא עשה כלום אולי לחצן אחר?

                                        A0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א אליהו ה.

                                          @a0533057932 לא עשה כלום אולי לחצן אחר?

                                          A0533057932A מנותק
                                          A0533057932A מנותק
                                          A0533057932
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #30

                                          @אליהו-ה אמר בעזרה | לא מצליח לאפס את המחשב:

                                          @a0533057932 לא עשה כלום אולי לחצן אחר?

                                          אולי
                                          מה דגם המחשב?

                                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר