בקשה | C2 | יישום לחיתוך והדבקת שירים
-
@אחד-מאנש אמר בבקשה | C2 | יישום לחיתוך והדבקת שירים:
אין לי, TTPod זה נגן מדיה שיש פה בפורום
@אחד-מאנש אמר בבקשה | C2 | יישום לחיתוך והדבקת שירים:
@חברון-מאז-ולתמיד
תעשה רוט למכשיר ולא יקפוץ לך ההודעהלְמה? יש לך יישום כזה?
-
@אחד-מאנש אמר בבקשה | C2 | יישום לחיתוך והדבקת שירים:
אין לי, TTPod זה נגן מדיה שיש פה בפורום
@אחד-מאנש אמר בבקשה | C2 | יישום לחיתוך והדבקת שירים:
@חברון-מאז-ולתמיד
תעשה רוט למכשיר ולא יקפוץ לך ההודעהלְמה? יש לך יישום כזה?
@חברון-מאז-ולתמיד
מה הקשר ליישום פשוט תשה כמו שכתוב במדריך שהבאתי לך -
@חברון-מאז-ולתמיד
מה הקשר ליישום פשוט תשה כמו שכתוב במדריך שהבאתי לך@אחד-מאנש תביא לי יישום כמו שאני רוצה אני אעשה בשבילו רוּט..
-
@אחד-מאנש תביא לי יישום כמו שאני רוצה אני אעשה בשבילו רוּט..
-
@אחד-מאנש תביא לי יישום כמו שאני רוצה אני אעשה בשבילו רוּט..
@חברון-מאז-ולתמיד סליחה רק עכשיו קלטתי שזה מה שאתה מבקש (חשבתי שיש לך בעיה עם ההודעה שקופצת)
-
יש למישהו יישום לחיתוך שירים וחיבור שירים?
שלא יעשה בעיות עם הרשאות.. (שיבקש אישור אחד על כל קובץ סבבה, אבל לא כמו TTPod שמבקש אישור על כל קובץ שקיים בכרטיס על כל שיר שאני רוצה להשמיע..)תודה
-
@מישהו12
Not Found -
@מישהו12
Not Found -
@חברון-מאז-ולתמיד תוקן שם.
פוסט זה נמחק! -
@חברון-מאז-ולתמיד תוקן שם.
-
@חברון-מאז-ולתמיד
תעשה רוט למכשיר ולא יקפוץ לך ההודעה -
@אחד-מאנש
סליחה שאני קופץ באמצע אבל אני רוצה בדיוק את מה שהוא רצה רק שאני לא מצליח לצרוב רוט!!! -
@עזיז אמר בבקשה | C2 | יישום לחיתוך והדבקת שירים:
@אחד-מאנש
סליחה שאני קופץ באמצע אבל אני רוצה בדיוק את מה שהוא רצה רק שאני לא מצליח לצרוב רוט!!!איפה הסתבכת ?
האם קראת את המדריך על זה? -
@אחד-מאנש
קראתי הדלקתי את התוכנה חיברתי את הפל' ואז לחצתי על האופציה הראשונה באנגלית כמו שכתוב במדריך אבל התוכנה כמו לא מזהה את הפל' -
@עזיז לא במדריך
אני יעתיק לך כמה דברים ממדריכים אחרים ותנסה לעשות אותם קודם כל תתקין את התוכנה שיוסי מחשבים הביא כאן
בווינדוס 10 נא לשנות את תאימות התוכנה לווינדוס 7 כדי שהתוכנה לא תקרוס באמצע צריבה ותהפוך את הטלפון שלכם לחפץ דומם.
בווינדוס 7 לפני הצריבה חובה לחבר את הטלפון למחשב כשהוא מכובה כדי שהוא יתקין את מנהלי ההתקן של המכשיר , אם לא תעשו את זה רוב הסיכויים שהתוכנה לא תקלוט את המכשיר בשביל הצריבה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות