בקשת מידע | גוגל פליי בווינדוס 11
-
@רפאל-vnkl באמצעות המדריך הזה
@thmhe אמר בבקשת מידע | גוגל פליי בווינדוס 11:
@רפאל-vnkl באמצעות המדריך הזה
ליתר דיוק זה
https://mitmachim.top/post/412967 -
@thmhe אמר בבקשת מידע | גוגל פליי בווינדוס 11:
@רפאל-vnkl באמצעות המדריך הזה
ליתר דיוק זה
https://mitmachim.top/post/412967 -
@רפאל-vnkl כן
-
@nh-local למה הוא לא נותן ליצור חשבון? על כל השדות שמילאתי הוא מסמן
ושאני לוחץ "המשך" הוא חוזר לאותו הדף. -
@רפאל-vnkl נראה לי שמספיק בהחלט הקובץ המוכן שיש בדרייב
@צדיק-תמים ושאני משתמש בו יש לי מיד wsa או שיש עוד שלבים?
-
@צדיק-תמים ושאני משתמש בו יש לי מיד wsa או שיש עוד שלבים?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות