בקשת מידע | טלפון נוקיה מומלץ?
-
@aknv3147 אמר בבקשת מידע | טלפון נוקיה מומלץ?:
@ari הנוקיה הכי מומלץ בימינו נראה לי זה ה-3310 אם אתה רוצה כשר תבדוק את הגרסאות הישנות יותר שלו כי היה אפשר להכניס באופן רגיל דרך בלוטוס תמונות רקע וצלצולים
אם אתה רוצה לא כשר אז אתה יכול נראה לי אפי' להזמין מעלי אקספרס ודומיויש לקנות אם עברית באלי?
-
@dco אמר בבקשת מידע | טלפון נוקיה מומלץ?:
@aknv3147 למישהו יש מידע איך ה6300 ואם הוא צריך פריצה
הוא מכשיר מאוד איטי אני לא יודע אם זה קשור למחשב או לתוכנה אבל הוא מאוד איטי
-
@dco אמר בבקשת מידע | טלפון נוקיה מומלץ?:
@aknv3147 למישהו יש מידע איך ה6300 ואם הוא צריך פריצה
הוא מכשיר מאוד איטי אני לא יודע אם זה קשור למחשב או לתוכנה אבל הוא מאוד איטי
@נחמן-פראנק כמו שאמרתי, מעבד חלש.
-
@נחמן-פראנק כמו שאמרתי, מעבד חלש.
@thmhe אני אמרתי מנסיון עם המכשיר
-
@נחמן-פראנק כמו שאמרתי, מעבד חלש.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות