בעיה | אוזניות בלוטוס שאני מחבר אותו ליאנג 2 בשיחה לפעמים אני לא שומע אבל שומעים אותי
-
י ישראל אי סימן נושא זה כשאלה ב
-
@thmhe אמר בבעיה | אוזניות בלוטוס שאני מחבר אותו ליאנג 2 בשיחה לפעמים אני לא שומע אבל שומעים אותי:
בטלפונים אחרים זה גם קורה? ובאוזניות אחרות זה גם קורה?
אני מדבר רק על יאנג 2 כל האוזניות בלוטוס שאני מחבר עובד בשמיעת שירים
אבל לשיחות רק חלק עובד אבל לפעמים לא שומעים כלום בשיחה למה זה קורה??? -
@thmhe אמר בבעיה | אוזניות בלוטוס שאני מחבר אותו ליאנג 2 בשיחה לפעמים אני לא שומע אבל שומעים אותי:
בטלפונים אחרים זה גם קורה? ובאוזניות אחרות זה גם קורה?
אני מדבר רק על יאנג 2 כל האוזניות בלוטוס שאני מחבר עובד בשמיעת שירים
אבל לשיחות רק חלק עובד אבל לפעמים לא שומעים כלום בשיחה למה זה קורה??? -
@thmhe אמר בבעיה | אוזניות בלוטוס שאני מחבר אותו ליאנג 2 בשיחה לפעמים אני לא שומע אבל שומעים אותי:
או שרק אוזניה מסוימת לא עובדת?
הכל לפעמים לא עובד!
-
T THMHE התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות