בעיה | יאנג קורס פתאום
-
יאנג מאיביי, המוכר הבטיח שדי חדש, וכך אכן נראה.
עבד מעולה, עד לפני יומיים.
לפני יומיים עצרתי וכיביתי את אפליקציית שאחראית על עדכון המילון,
ובקביל התקנתי שלושה אפליקציות ליאנג מהפורום, אחת מהם היא התקנת אפליקציות על הכרטיס חיצוני.
מאז, הפלאפון קורס, לפעמים אחרי 10 שניות, ולפעמים אחרי 12 שעות (מקסימום).
קורס פירושו שהוא נתקע, ואז המסך כבה וזהו, לא מתעורר עד שאני לוחץ ארוך על לחצן הכיבוי להפעלה מחדש.
צרבתי לו באודין את הגירסה שוב (6312 - דו סים), חשבתי שיעזור אך התבדיתי.
אני אל יודע איך נקרא מה שצרבתי לו, אך מעבר להגדרת האנגלית שעלתה שוב, ושכל האפליקציות חזרו, כל התזכירים והאפליקציות שהתקנתי נשמרו, וכן חלק מההגדרות.
מה יכול להיות הבעיה?
וירוס?
אולי צריך לצרוב אותו מחדש בצורה אחרת?
הבו פתרונים בבקשה!
תודה ענקית! -
יאנג מאיביי, המוכר הבטיח שדי חדש, וכך אכן נראה.
עבד מעולה, עד לפני יומיים.
לפני יומיים עצרתי וכיביתי את אפליקציית שאחראית על עדכון המילון,
ובקביל התקנתי שלושה אפליקציות ליאנג מהפורום, אחת מהם היא התקנת אפליקציות על הכרטיס חיצוני.
מאז, הפלאפון קורס, לפעמים אחרי 10 שניות, ולפעמים אחרי 12 שעות (מקסימום).
קורס פירושו שהוא נתקע, ואז המסך כבה וזהו, לא מתעורר עד שאני לוחץ ארוך על לחצן הכיבוי להפעלה מחדש.
צרבתי לו באודין את הגירסה שוב (6312 - דו סים), חשבתי שיעזור אך התבדיתי.
אני אל יודע איך נקרא מה שצרבתי לו, אך מעבר להגדרת האנגלית שעלתה שוב, ושכל האפליקציות חזרו, כל התזכירים והאפליקציות שהתקנתי נשמרו, וכן חלק מההגדרות.
מה יכול להיות הבעיה?
וירוס?
אולי צריך לצרוב אותו מחדש בצורה אחרת?
הבו פתרונים בבקשה!
תודה ענקית! -
@מוטי-ברנד אמר בבעיה | יאנג קורס פתאום:
@הכריש תנסה להוריד גירסה אחרת
כוונתך לשפה אחרת או לגירסה אחרת?
מה פירוש גירסה אחרת?
אי צריך בדווקא את הדו סים.
תודה! -
יאנג מאיביי, המוכר הבטיח שדי חדש, וכך אכן נראה.
עבד מעולה, עד לפני יומיים.
לפני יומיים עצרתי וכיביתי את אפליקציית שאחראית על עדכון המילון,
ובקביל התקנתי שלושה אפליקציות ליאנג מהפורום, אחת מהם היא התקנת אפליקציות על הכרטיס חיצוני.
מאז, הפלאפון קורס, לפעמים אחרי 10 שניות, ולפעמים אחרי 12 שעות (מקסימום).
קורס פירושו שהוא נתקע, ואז המסך כבה וזהו, לא מתעורר עד שאני לוחץ ארוך על לחצן הכיבוי להפעלה מחדש.
צרבתי לו באודין את הגירסה שוב (6312 - דו סים), חשבתי שיעזור אך התבדיתי.
אני אל יודע איך נקרא מה שצרבתי לו, אך מעבר להגדרת האנגלית שעלתה שוב, ושכל האפליקציות חזרו, כל התזכירים והאפליקציות שהתקנתי נשמרו, וכן חלק מההגדרות.
מה יכול להיות הבעיה?
וירוס?
אולי צריך לצרוב אותו מחדש בצורה אחרת?
הבו פתרונים בבקשה!
תודה ענקית! -
-
-
@הכריש יש לך twrp?
אם לא אז https://madrichim.ovh/post/749@צדיק-תמים אמר בבעיה | יאנג קורס פתאום:
@הכריש יש לך twrp?
אם לא אז https://madrichim.ovh/post/749אוקי, לשחזר להגדרות יצרן דרך הריקברי?
וזה מוחק לי את כל הפלאפון, נכון? -
@צדיק-תמים אמר בבעיה | יאנג קורס פתאום:
@הכריש יש לך twrp?
אם לא אז https://madrichim.ovh/post/749אוקי, לשחזר להגדרות יצרן דרך הריקברי?
וזה מוחק לי את כל הפלאפון, נכון? -
@צדיק-תמים אמר בבעיה | יאנג קורס פתאום:
@הכריש יש לך twrp?
אם לא אז https://madrichim.ovh/post/749אוקי, לשחזר להגדרות יצרן דרך הריקברי?
וזה מוחק לי את כל הפלאפון, נכון?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות