בעיה | המחשב כותב שהוירטואליזציה לא פעיל אבל הוא כן פעיל
-
התקנתי את הWSA והכל טוב
עד לפני זמן קצר הכל עבד פיקס
אבל עכשיו הוא פתאום מציג לי את ההודעה הבאה

בדקתי בביוס והוירטואליזציה עובדת
מה אני עושה? -
התקנתי את הWSA והכל טוב
עד לפני זמן קצר הכל עבד פיקס
אבל עכשיו הוא פתאום מציג לי את ההודעה הבאה

בדקתי בביוס והוירטואליזציה עובדת
מה אני עושה?@צמא-לדעת-0 התקנת אמולטור אחר כל שהוא?
-
@צמא-לדעת-0 התקנת אמולטור אחר כל שהוא?
@a0533057932 אמר בבעיה | המחשב כותב שהוירטואליזציה לא פעיל אבל הוא כן פעיל:
@צמא-לדעת-0 התקנת אמולטור אחר כל שהוא?
כן את נוקס
אבל הסרתי את ההתקנה -
@a0533057932 אמר בבעיה | המחשב כותב שהוירטואליזציה לא פעיל אבל הוא כן פעיל:
@צמא-לדעת-0 התקנת אמולטור אחר כל שהוא?
כן את נוקס
אבל הסרתי את ההתקנה@צמא-לדעת-0 אמר בבעיה | המחשב כותב שהוירטואליזציה לא פעיל אבל הוא כן פעיל:
@a0533057932 אמר בבעיה | המחשב כותב שהוירטואליזציה לא פעיל אבל הוא כן פעיל:
@צמא-לדעת-0 התקנת אמולטור אחר כל שהוא?
כן את נוקס
אבל הסרתי את ההתקנהתפעיל וירטואליזציה בהוסף או הסר תכונות ווינדוס
-
@צמא-לדעת-0 אמר בבעיה | המחשב כותב שהוירטואליזציה לא פעיל אבל הוא כן פעיל:
@a0533057932 אמר בבעיה | המחשב כותב שהוירטואליזציה לא פעיל אבל הוא כן פעיל:
@צמא-לדעת-0 התקנת אמולטור אחר כל שהוא?
כן את נוקס
אבל הסרתי את ההתקנהתפעיל וירטואליזציה בהוסף או הסר תכונות ווינדוס
@a0533057932 אמר בבעיה | המחשב כותב שהוירטואליזציה לא פעיל אבל הוא כן פעיל:
@צמא-לדעת-0 אמר בבעיה | המחשב כותב שהוירטואליזציה לא פעיל אבל הוא כן פעיל:
@a0533057932 אמר בבעיה | המחשב כותב שהוירטואליזציה לא פעיל אבל הוא כן פעיל:
@צמא-לדעת-0 התקנת אמולטור אחר כל שהוא?
כן את נוקס
אבל הסרתי את ההתקנהתפעיל וירטואליזציה בהוסף או הסר תכונות ווינדוס
איפה זה?
-
@a0533057932 אמר בבעיה | המחשב כותב שהוירטואליזציה לא פעיל אבל הוא כן פעיל:
@צמא-לדעת-0 אמר בבעיה | המחשב כותב שהוירטואליזציה לא פעיל אבל הוא כן פעיל:
@a0533057932 אמר בבעיה | המחשב כותב שהוירטואליזציה לא פעיל אבל הוא כן פעיל:
@צמא-לדעת-0 התקנת אמולטור אחר כל שהוא?
כן את נוקס
אבל הסרתי את ההתקנהתפעיל וירטואליזציה בהוסף או הסר תכונות ווינדוס
איפה זה?
@צמא-לדעת-0 לוח בקרה/תוכנות תוכניות.. במצד ימין תראה את זה
-
@צמא-לדעת-0 לוח בקרה/תוכנות תוכניות.. במצד ימין תראה את זה
@ראובן-שבתי אמר בבעיה | המחשב כותב שהוירטואליזציה לא פעיל אבל הוא כן פעיל:
@צמא-לדעת-0 לוח בקרה/תוכנות תוכניות.. במצד ימין תראה את זה
איפה בדיוק הוירטואליזציה נמצא שם?
-
@ראובן-שבתי אמר בבעיה | המחשב כותב שהוירטואליזציה לא פעיל אבל הוא כן פעיל:
@צמא-לדעת-0 לוח בקרה/תוכנות תוכניות.. במצד ימין תראה את זה
איפה בדיוק הוירטואליזציה נמצא שם?
@צמא-לדעת-0 היפר וי באנגלית כמובן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות