מדריך | איך לערוך את ההגדרות מהירות [סטטוס בר] בשיאומי
-
זה אותו עיקרון בכל האנדרואיד רק שהמיקום משתנה בהתאם לסוג
דורש הרשאות רוט.
אפשר גם לעשות את זה דרך העורך המתקדם של שלום כהן
עורך מתקדם
הולכים לקובץSystemUI.apk / smali / com / android / systemui / statusbar / phone / QuickSettings.smaliעושים חיפוש add עד שנגיע לשורה הזאת
.method private addSystemTiles (Landroid / view / ViewGroup; Landroid / view / LayoutInflater;) Vבשביל להוריד את ה WIFI נלחץ על חפש את הבא עד שנגיע לשורה
Lcom / android / systemui / statusbar / phone / QuickSettingsModel; -> addWifiTile (Lcom / android / systemui / statusbar / phone / QuickSettingsTileView; Lcom / android / systemui / statusbar / phone / QuickSettingsModel $ RefreshCallback;) Vונלחץ שוב על חפש את הבא ונגיע לשורה הזאת
Landroid / view / ViewGroup; -> addView (Landroid / view / View;) Vונוסיף לו בתחילת השורה # זה יראה ככה
# Landroid / view / ViewGroup; -> addView (Landroid / view / View;) Vבשביל נקודה חמה נחפש את השורה
Lcom / android / systemui / statusbar / phone / QuickSettingsModel; -> addHotspotTile (Lcom / android / systemui / statusbar / phone / QuickSettingsTileView; Lcom / android / systemui / statusbar / phone / QuickSettingsModel $ RefreshCallback;) Vושוב נעשה חפש את הבא וכו'
ובשביל נתונים נחפש את השורה הזאתLcom / android / systemui / statusbar / phone / QuickSettingsModel; -> addGprsTile (Lcom / android / systemui / statusbar / phone / QuickSettingsTileView; Lcom / android / systemui / statusbar / phone / QuickSettingsModel $ RefreshCallback;) Vמה שכן החיסרון בזה הוא שאחרי הפעלה מחדש השורה נמחקת
בהצלחהמקור https://4pda.to/forum/index.php?showtopic=540887&view=findpost&p=42331360
הודעה על שם
אנו מסירים את אריח האזעקה כאשר האזעקה מופעלת + מסירים אריחים סטנדרטיים אחרים (מבחן 4.4.2)@zalmensmok אמר במדריך | איך לערוך את ההגדרות מהירות [סטטוס בר] בשיאומי:
מה שכן החיסרון בזה הוא שאחרי הפעלה מחדש השורה נמחקת
כלומר?
מה נמחק?
לא הבנתי... -
@zalmensmok אמר במדריך | איך לערוך את ההגדרות מהירות [סטטוס בר] בשיאומי:
מה שכן החיסרון בזה הוא שאחרי הפעלה מחדש השורה נמחקת
כלומר?
מה נמחק?
לא הבנתי...@צדיק-תמים אמר במדריך | איך לערוך את ההגדרות מהירות [סטטוס בר] בשיאומי:
@zalmensmok אמר במדריך | איך לערוך את ההגדרות מהירות [סטטוס בר] בשיאומי:
מה שכן החיסרון בזה הוא שאחרי הפעלה מחדש השורה נמחקת
כלומר?
מה נמחק?
לא הבנתי...מסתבר שהשורה שהוספת לה # נמחקת ואז לא תוכל להחזיר את הסימנים שהסרת..
-
@צדיק-תמים אמר במדריך | איך לערוך את ההגדרות מהירות [סטטוס בר] בשיאומי:
@zalmensmok אמר במדריך | איך לערוך את ההגדרות מהירות [סטטוס בר] בשיאומי:
מה שכן החיסרון בזה הוא שאחרי הפעלה מחדש השורה נמחקת
כלומר?
מה נמחק?
לא הבנתי...מסתבר שהשורה שהוספת לה # נמחקת ואז לא תוכל להחזיר את הסימנים שהסרת..
@ntz אמר במדריך | איך לערוך את ההגדרות מהירות [סטטוס בר] בשיאומי:
@צדיק-תמים אמר במדריך | איך לערוך את ההגדרות מהירות [סטטוס בר] בשיאומי:
@zalmensmok אמר במדריך | איך לערוך את ההגדרות מהירות [סטטוס בר] בשיאומי:
מה שכן החיסרון בזה הוא שאחרי הפעלה מחדש השורה נמחקת
כלומר?
מה נמחק?
לא הבנתי...מסתבר שהשורה שהוספת לה # נמחקת ואז לא תוכל להחזיר את הסימנים שהסרת..
כן בדיוק לזה התכוונתי
-
E elazar העביר נושא זה מ-מדריכים - אנדרואיד ב-
-
י יענקל ה התייחס לנושא זה ב
-
צ צדיק תמים התייחס לנושא זה ב
-
@משה-144 אמר במדריך | איך לערוך את ההגדרות מהירות [סטטוס בר]:
אני ישמח לדעת עם זה עובד גם באנדרואיד גבוהים יותר 9 10
כל אנדרואיד זה במיקום אחר
@שלמה-ו
אפשר גם למחוק את השורה או שזה יהרוס את המכשיר -
@שלמה-ו
אפשר גם למחוק את השורה או שזה יהרוס את המכשיר@כוכב-ירושלמי אמר במדריך | איך לערוך את ההגדרות מהירות [סטטוס בר] בשיאומי:
@שלמה-ו
אפשר גם למחוק את השורה או שזה יהרוס את המכשירתכלס זה מה שבפועל קורה השורה נמחקת
אבל לא ניסיתי בפועל למחוק אלא רק ערכתי כמו במדריך -
@zalmensmok אמר במדריך | איך לערוך את ההגדרות מהירות [סטטוס בר] בשיאומי:
smali
איפה אני מוצא את זה?
smali -
@zalmensmok אמר במדריך | איך לערוך את ההגדרות מהירות [סטטוס בר] בשיאומי:
smali
איפה אני מוצא את זה?
smali@יענקל-ה אמר במדריך | איך לערוך את ההגדרות מהירות [סטטוס בר] בשיאומי:
@zalmensmok אמר במדריך | איך לערוך את ההגדרות מהירות [סטטוס בר] בשיאומי:
smali
איפה אני מוצא את זה?
smaliקובץ הODEX/DEX
-
@יענקל-ה אמר במדריך | איך לערוך את ההגדרות מהירות [סטטוס בר] בשיאומי:
@zalmensmok אמר במדריך | איך לערוך את ההגדרות מהירות [סטטוס בר] בשיאומי:
smali
איפה אני מוצא את זה?
smaliקובץ הODEX/DEX
-
@יענקל-ה איזה קובץ יש לך?
אם זה odex זה די מסובך, אבל אם זה dex אז אתה פותח אותו דרך העורך מתקדם של שלום כהן -
@יענקל-ה איזה קובץ יש לך?
אם זה odex זה די מסובך, אבל אם זה dex אז אתה פותח אותו דרך העורך מתקדם של שלום כהן@zalmensmok יש לי dex
אבל כשאני פותח הוא שואל אותי כמה אופציות
יש אפשרות לצילום מסך -
@zalmensmok יש לי dex
אבל כשאני פותח הוא שואל אותי כמה אופציות
יש אפשרות לצילום מסך -
T THMHE התייחס לנושא זה ב
-
זה אותו עיקרון בכל האנדרואיד רק שהמיקום משתנה בהתאם לסוג
דורש הרשאות רוט.
אפשר גם לעשות את זה דרך העורך המתקדם של שלום כהן
עורך מתקדם
הולכים לקובץSystemUI.apk / smali / com / android / systemui / statusbar / phone / QuickSettings.smaliעושים חיפוש add עד שנגיע לשורה הזאת
.method private addSystemTiles (Landroid / view / ViewGroup; Landroid / view / LayoutInflater;) Vבשביל להוריד את ה WIFI נלחץ על חפש את הבא עד שנגיע לשורה
Lcom / android / systemui / statusbar / phone / QuickSettingsModel; -> addWifiTile (Lcom / android / systemui / statusbar / phone / QuickSettingsTileView; Lcom / android / systemui / statusbar / phone / QuickSettingsModel $ RefreshCallback;) Vונלחץ שוב על חפש את הבא ונגיע לשורה הזאת
Landroid / view / ViewGroup; -> addView (Landroid / view / View;) Vונוסיף לו בתחילת השורה # זה יראה ככה
# Landroid / view / ViewGroup; -> addView (Landroid / view / View;) Vבשביל נקודה חמה נחפש את השורה
Lcom / android / systemui / statusbar / phone / QuickSettingsModel; -> addHotspotTile (Lcom / android / systemui / statusbar / phone / QuickSettingsTileView; Lcom / android / systemui / statusbar / phone / QuickSettingsModel $ RefreshCallback;) Vושוב נעשה חפש את הבא וכו'
ובשביל נתונים נחפש את השורה הזאתLcom / android / systemui / statusbar / phone / QuickSettingsModel; -> addGprsTile (Lcom / android / systemui / statusbar / phone / QuickSettingsTileView; Lcom / android / systemui / statusbar / phone / QuickSettingsModel $ RefreshCallback;) Vמה שכן החיסרון בזה הוא שאחרי הפעלה מחדש השורה נמחקת
בהצלחהמקור https://4pda.to/forum/index.php?showtopic=540887&view=findpost&p=42331360
הודעה על שם
אנו מסירים את אריח האזעקה כאשר האזעקה מופעלת + מסירים אריחים סטנדרטיים אחרים (מבחן 4.4.2)@zalmensmok אמר במדריך | איך לערוך את ההגדרות מהירות [סטטוס בר] בשיאומי:
הולכים לקובץ
באיזה תיקיה נמצא הקובץ?
-
@zalmensmok אמר במדריך | איך לערוך את ההגדרות מהירות [סטטוס בר] בשיאומי:
הולכים לקובץ
באיזה תיקיה נמצא הקובץ?
@חזקיהו אם לא פירקת את האפליקציה זה נמצא בקובץ dex בנתיב הזה
SystemUI.apk / classes.dex/ com / android / systemui / statusbar / phone / QuickSettings.smaliואם פירקת את האפליקציה זה נמצא בנתיב שהבאתי למעלה [השורה הראשונה]
-
@חזקיהו אם לא פירקת את האפליקציה זה נמצא בקובץ dex בנתיב הזה
SystemUI.apk / classes.dex/ com / android / systemui / statusbar / phone / QuickSettings.smaliואם פירקת את האפליקציה זה נמצא בנתיב שהבאתי למעלה [השורה הראשונה]
@zalmensmok
אין לי תקיה QuickSettings.smali
יכול להיות שזה תקית QuickSettings.
![כיתוב בבעיות טעינה]
-
@zalmensmok
אין לי תקיה QuickSettings.smali
יכול להיות שזה תקית QuickSettings.
![כיתוב בבעיות טעינה]
@חזקיהו זה לא תיקיה זה מה שאתה רואה שם שכתוב quick settings
-
@חזקיהו זה לא תיקיה זה מה שאתה רואה שם שכתוב quick settings
@zalmensmok אז מה כן?
איפה מוצאים בסופו של דבר את ה: QuickSettings.smali ??? -
זה אותו עיקרון בכל האנדרואיד רק שהמיקום משתנה בהתאם לסוג
דורש הרשאות רוט.
אפשר גם לעשות את זה דרך העורך המתקדם של שלום כהן
עורך מתקדם
הולכים לקובץSystemUI.apk / smali / com / android / systemui / statusbar / phone / QuickSettings.smaliעושים חיפוש add עד שנגיע לשורה הזאת
.method private addSystemTiles (Landroid / view / ViewGroup; Landroid / view / LayoutInflater;) Vבשביל להוריד את ה WIFI נלחץ על חפש את הבא עד שנגיע לשורה
Lcom / android / systemui / statusbar / phone / QuickSettingsModel; -> addWifiTile (Lcom / android / systemui / statusbar / phone / QuickSettingsTileView; Lcom / android / systemui / statusbar / phone / QuickSettingsModel $ RefreshCallback;) Vונלחץ שוב על חפש את הבא ונגיע לשורה הזאת
Landroid / view / ViewGroup; -> addView (Landroid / view / View;) Vונוסיף לו בתחילת השורה # זה יראה ככה
# Landroid / view / ViewGroup; -> addView (Landroid / view / View;) Vבשביל נקודה חמה נחפש את השורה
Lcom / android / systemui / statusbar / phone / QuickSettingsModel; -> addHotspotTile (Lcom / android / systemui / statusbar / phone / QuickSettingsTileView; Lcom / android / systemui / statusbar / phone / QuickSettingsModel $ RefreshCallback;) Vושוב נעשה חפש את הבא וכו'
ובשביל נתונים נחפש את השורה הזאתLcom / android / systemui / statusbar / phone / QuickSettingsModel; -> addGprsTile (Lcom / android / systemui / statusbar / phone / QuickSettingsTileView; Lcom / android / systemui / statusbar / phone / QuickSettingsModel $ RefreshCallback;) Vמה שכן החיסרון בזה הוא שאחרי הפעלה מחדש השורה נמחקת
בהצלחהמקור https://4pda.to/forum/index.php?showtopic=540887&view=findpost&p=42331360
הודעה על שם
אנו מסירים את אריח האזעקה כאשר האזעקה מופעלת + מסירים אריחים סטנדרטיים אחרים (מבחן 4.4.2)@zalmensmok אמר במדריך | איך לערוך את ההגדרות מהירות [סטטוס בר] בשיאומי:
עושים חיפוש add עד שנגיע לשורה הזאת
כדי לערוך באיזה קידוד אני פותח את הקובץ במחשב עם Notepad++
כשאני פתחתי את הקובץ במחשב הוא נראה כך

-
@zalmensmok אמר במדריך | איך לערוך את ההגדרות מהירות [סטטוס בר] בשיאומי:
עושים חיפוש add עד שנגיע לשורה הזאת
כדי לערוך באיזה קידוד אני פותח את הקובץ במחשב עם Notepad++
כשאני פתחתי את הקובץ במחשב הוא נראה כך

@חזקיהו ככה זה אמור להיראות
-
@חזקיהו ככה זה אמור להיראות
@zalmensmok
כשאני פותח את זה בצורה כזו אני לא מוצא בחיפוש את
Lcom / android / systemui / statusbar / phone / QuickSettingsModel; -> addWifiTile (Lcom / android / systemui / statusbar / phone / QuickSettingsTileView; Lcom / android / systemui / statusbar / phone / QuickSettingsModel $ RefreshCallback;) V
תודה -
@zalmensmok
כשאני פותח את זה בצורה כזו אני לא מוצא בחיפוש את
Lcom / android / systemui / statusbar / phone / QuickSettingsModel; -> addWifiTile (Lcom / android / systemui / statusbar / phone / QuickSettingsTileView; Lcom / android / systemui / statusbar / phone / QuickSettingsModel $ RefreshCallback;) V
תודה@חזקיהו אמר במדריך | איך לערוך את ההגדרות מהירות [סטטוס בר] בשיאומי:
@zalmensmok
כשאני פותח את זה בצורה כזו אני לא מוצא בחיפוש את
Lcom / android / systemui / statusbar / phone / QuickSettingsModel; ->
תודהאתה צריך לפתוח את הקובץ QuickSettings בלי Model
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
