עזרה | אשמח להמלצה על מצלמה
-
אשמח להמלצה למצלמה מקצועית לצילום כתחביב אבל לא יקרה תודה
-
אשמח להמלצה למצלמה מקצועית לצילום כתחביב אבל לא יקרה תודה
@graphic-nadav אם אתה רוצה עד סך של 4000, הרי לך כמה דוגמיות שאני מצאתי. לא יודע כלום:
sony alpha 6400
canon m50 mark II
nikon z50
fuji xe30
קיבלתי עוד דגם של מצלמה נוספת, רק זה לא רשום פה על ידי...
טיפ - לפעמים האפקט היותר טוב יצא לך בהשקעה בעדשה בעדשה, לא מה שבא בקיט, מה שיצריך עוד הוצאה של... -
@graphic-nadav אם אתה רוצה עד סך של 4000, הרי לך כמה דוגמיות שאני מצאתי. לא יודע כלום:
sony alpha 6400
canon m50 mark II
nikon z50
fuji xe30
קיבלתי עוד דגם של מצלמה נוספת, רק זה לא רשום פה על ידי...
טיפ - לפעמים האפקט היותר טוב יצא לך בהשקעה בעדשה בעדשה, לא מה שבא בקיט, מה שיצריך עוד הוצאה של...@תורה-צוה-לנו-משה אני צריך משו הרבה יותר זול אבל טוב . עד 500 שקל
-
@תורה-צוה-לנו-משה אני צריך משו הרבה יותר זול אבל טוב . עד 500 שקל
-
@graphic-nadav
ב500 לא תקבל מצלמה מקצועית אתה יכול לשכוח מזה
וגם לא חצי מקצועית, אולי ביד שניה
אלא מצלמה בסגנון של הixsus 185 של קנון@צדיק-תמים אמר בהמלצה | אשמח להמלצה על מצלמה:
ixsus 185
בעיה
אין לי תצבי ומצד שני רוצה לקנות משו מקצועי -
@צדיק-תמים אמר בהמלצה | אשמח להמלצה על מצלמה:
ixsus 185
בעיה
אין לי תצבי ומצד שני רוצה לקנות משו מקצועי -
@graphic-nadav אין מה לעשות
על איכות צריך לשלם...@צדיק-תמים אין משו באמצע ? אפילו יד שניה ... מה עם המצלמה הזו איך המפרט ? משהו מכיר
-
@תורה-צוה-לנו-משה אני צריך משו הרבה יותר זול אבל טוב . עד 500 שקל
@graphic-nadav מצלמות עם ביצועים יתחילו מ2000 ש"ח... כל מה שפחות זה לקבל צעצוע... וכמו ש @צדיק-תמים אמר...
-
@graphic-nadav מצלמות עם ביצועים יתחילו מ2000 ש"ח... כל מה שפחות זה לקבל צעצוע... וכמו ש @צדיק-תמים אמר...
@תורה-צוה-לנו-משה וואוו מאכזב
אני לא מתכוון לעבוד בזה אלא כתחביב ובכל זאת רוצה משו איכותי ולא יקר -
@תורה-צוה-לנו-משה וואוו מאכזב
אני לא מתכוון לעבוד בזה אלא כתחביב ובכל זאת רוצה משו איכותי ולא יקרפוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@graphic-nadav המצלמה היחידה שיש היום בשוק במחיר בסביבות ה1000 זה הסדרה sx של קנון, זה סדרה מאוד טובה לשימוש רגיל
-
@graphic-nadav המצלמה היחידה שיש היום בשוק במחיר בסביבות ה1000 זה הסדרה sx של קנון, זה סדרה מאוד טובה לשימוש רגיל
@קינג-קומפיוטר תלוי מה השימוש.
לצילום בתנועה או ב(קצת) חושך - זה לא עובר את הרמה של הצעצוע הביתי.
אם תנאי התאורה הם טובים +, אכן יש מה לדבר.
כמובן, אם הוא מחפש פרטים ברורים בתנאי ניגודיות גבוהה.... יש עוד מה לחפש להשקיע..
תכל'ס, הבחור לא אמר מה הוא רוצה שנדע להמליץ לו. -
@תורה-צוה-לנו-משה אני צריך משו הרבה יותר זול אבל טוב . עד 500 שקל
@graphic-nadav אמר בעזרה | אשמח להמלצה על מצלמה:
@תורה-צוה-לנו-משה אני צריך משו הרבה יותר זול אבל טוב . עד 500 שקל
רק סמארטפונים במחיר דומה יתנו תוצאה שווה בצילום
-
@נעם-זיו איך המצלמה הזו באמת ? היא טובה ? כמה עולה יד שניה ?
-
@graphic-nadav אמר בעזרה | אשמח להמלצה על מצלמה:
@תורה-צוה-לנו-משה אני צריך משו הרבה יותר זול אבל טוב . עד 500 שקל
רק סמארטפונים במחיר דומה יתנו תוצאה שווה בצילום
@a0533057932 נכון
-
@graphic-nadav המצלמה היחידה שיש היום בשוק במחיר בסביבות ה1000 זה הסדרה sx של קנון, זה סדרה מאוד טובה לשימוש רגיל
@קינג-קומפיוטר לי יש מהסדרה הזאות ב600 700
ואני יכול להמליץ על זה בחום
(לא שאני מבין בצילום אבל אני מאוד מרוצה ממנה )@קינג-קומפיוטר אמר בעזרה | אשמח להמלצה על מצלמה:
@graphic-nadav המצלמה היחידה שיש היום בשוק במחיר בסביבות ה1000 זה הסדרה sx של קנון, זה סדרה מאוד טובה לשימוש רגיל
-
@קינג-קומפיוטר לי יש מהסדרה הזאות ב600 700
ואני יכול להמליץ על זה בחום
(לא שאני מבין בצילום אבל אני מאוד מרוצה ממנה )@קינג-קומפיוטר אמר בעזרה | אשמח להמלצה על מצלמה:
@graphic-nadav המצלמה היחידה שיש היום בשוק במחיר בסביבות ה1000 זה הסדרה sx של קנון, זה סדרה מאוד טובה לשימוש רגיל
@אני-יודע מצויין תביא מקום שאפשר לקנות היום במחירים האלו
-
@אני-יודע מצויין תביא מקום שאפשר לקנות היום במחירים האלו
@קינג-קומפיוטר אשמח גם לקנות במחירים האלו תודה
-
@קינג-קומפיוטר אשמח גם לקנות במחירים האלו תודה
@graphic-nadav אני לא כתבתי שאני יודע איפה אפשר לקנות במחירים האלו אז אין צורך לתייג אותי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות