דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. עזרה | דרייבר למצלמה חיצונית מחשב ווינדוס 10

עזרה | דרייבר למצלמה חיצונית מחשב ווינדוס 10

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
14 פוסטים 3 כותבים 851 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • I IGO

    @hershy אמר בעזרה | דרייבר למצלמה חיצונית מחשב ווינדוס 10:

    LIFECAM VX-1000

    א. תעשה חיפוש בגוגל
    ב. התוצאה הראשונה שלך תהיה זו: https://driverpack.io/en/devices/webcamera/microsoft/microsoft-lifecam-vx-1000?os=windows-10-x64
    וכמובן להוריד ולהתקין.fa2be198-9fef-486c-adbe-2c20f69b7c9c-image.png
    בהצלחה.

    H מנותק
    H מנותק
    hershy
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #3

    @igo תודה רבה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • H hershy סימן נושא זה כשאלה ב
    • H hershy סימן נושא זה כנפתר ב
    • I IGO

      @hershy אמר בעזרה | דרייבר למצלמה חיצונית מחשב ווינדוס 10:

      LIFECAM VX-1000

      א. תעשה חיפוש בגוגל
      ב. התוצאה הראשונה שלך תהיה זו: https://driverpack.io/en/devices/webcamera/microsoft/microsoft-lifecam-vx-1000?os=windows-10-x64
      וכמובן להוריד ולהתקין.fa2be198-9fef-486c-adbe-2c20f69b7c9c-image.png
      בהצלחה.

      H מנותק
      H מנותק
      hershy
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #4

      @igo ‏‏צילום מסך (32).png איך אני מתקדם?

      I תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • H hershy

        @igo ‏‏צילום מסך (32).png איך אני מתקדם?

        I מנותק
        I מנותק
        IGO
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #5

        @hershy מה זה הדבר הזה? תתקין רק את הדררייבר עצמו וזהו. בלי שום תוספות!!

        H תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • I IGO

          @hershy מה זה הדבר הזה? תתקין רק את הדררייבר עצמו וזהו. בלי שום תוספות!!

          H מנותק
          H מנותק
          hershy
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #6

          @igo הורדתי
          וזה ההודעה שקופץ לי מיד לאחר כך

          I תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • H hershy

            @igo הורדתי
            וזה ההודעה שקופץ לי מיד לאחר כך

            I מנותק
            I מנותק
            IGO
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי IGO
            #7

            @hershy תתעלם מכל הקשקושים שהם מנסים להתקין לך. תלך לדרייבר שהורדת ותתקין רק אותו.

            H תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • I IGO

              @hershy תתעלם מכל הקשקושים שהם מנסים להתקין לך. תלך לדרייבר שהורדת ותתקין רק אותו.

              H מנותק
              H מנותק
              hershy
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #8

              @igo עדיין לא עובד המצלמה

              I תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • H hershy סימן נושא זה כלא נפתר ב
              • H hershy

                @igo עדיין לא עובד המצלמה

                I מנותק
                I מנותק
                IGO
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #9

                @hershy
                6d012c2c-44d7-41b2-81a0-03f208a0615b-idman640.exe
                פשוט תתקין את הקובץ הזה. זה הדרייבר. (אחרי זה תעשה הפעלה מחדש)

                H תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • I IGO

                  @hershy
                  6d012c2c-44d7-41b2-81a0-03f208a0615b-idman640.exe
                  פשוט תתקין את הקובץ הזה. זה הדרייבר. (אחרי זה תעשה הפעלה מחדש)

                  H מנותק
                  H מנותק
                  hershy
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #10

                  @igo עשיתי הפעלה מחדש ועדיין לא עובד

                  זה דגם המחשב שלי
                  שם מכשיר DESKTOP-9PGLVN3
                  מעבד Intel(R) Core(TM) i7-10510U CPU @ 1.80GHz 2.30 GHz
                  RAM מותקן ‏‏‎8.00 GB ‏(‏‏‎7.81 GB ניתנים לשימוש)
                  מזהה מכשיר B127346F-085F-44D9-8B10-01EF32978698
                  מזהה מוצר 00325-96644-73396-AAOEM
                  סוג מערכת מערכת הפעלה של 64 סיביות, מעבד מבוסס x64
                  עט ומגע אין קלט עט או קלט מגע הזמינים עבור צג זה

                  H תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • H hershy

                    @igo עשיתי הפעלה מחדש ועדיין לא עובד

                    זה דגם המחשב שלי
                    שם מכשיר DESKTOP-9PGLVN3
                    מעבד Intel(R) Core(TM) i7-10510U CPU @ 1.80GHz 2.30 GHz
                    RAM מותקן ‏‏‎8.00 GB ‏(‏‏‎7.81 GB ניתנים לשימוש)
                    מזהה מכשיר B127346F-085F-44D9-8B10-01EF32978698
                    מזהה מוצר 00325-96644-73396-AAOEM
                    סוג מערכת מערכת הפעלה של 64 סיביות, מעבד מבוסס x64
                    עט ומגע אין קלט עט או קלט מגע הזמינים עבור צג זה

                    H מנותק
                    H מנותק
                    hershy
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #11

                    מהדורה Windows 10 Home
                    ‏‏גירסה 21H1
                    ‏‏הותקן ב ‎10/‎10/‎2021
                    גירסת Build של מערכת ההפעלה 19043.1415
                    חוויה Windows Feature Experience Pack 120.2212.3920.0

                    DANI123D תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • H hershy

                      מהדורה Windows 10 Home
                      ‏‏גירסה 21H1
                      ‏‏הותקן ב ‎10/‎10/‎2021
                      גירסת Build של מערכת ההפעלה 19043.1415
                      חוויה Windows Feature Experience Pack 120.2212.3920.0

                      DANI123D מחובר
                      DANI123D מחובר
                      DANI123
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #12

                      @hershy תשתמש בתוכנה לעדכון דרייברים הוא ימצא לך לבד את הדרייבר המתאים https://mitmachim.top/topic/311/iobit-driver-booster-עדכון-דרייברים?_=1640807895760

                      H תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • DANI123D DANI123

                        @hershy תשתמש בתוכנה לעדכון דרייברים הוא ימצא לך לבד את הדרייבר המתאים https://mitmachim.top/topic/311/iobit-driver-booster-עדכון-דרייברים?_=1640807895760

                        H מנותק
                        H מנותק
                        hershy
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #13

                        @dani123 ‏‏צילום מסך (33).png לא נותן לי להוריד

                        DANI123D תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • H hershy

                          @dani123 ‏‏צילום מסך (33).png לא נותן לי להוריד

                          DANI123D מחובר
                          DANI123D מחובר
                          DANI123
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #14

                          @hershy https://mitmachim.top/topic/3045/הורדה-iobit-driver-booster-עדכון-דרייברים-בגירסה-ניידת זה עובד!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • H hershy סימן נושא זה כנפתר ב

                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                          הרשמה התחברות

                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • חוקי הפורום
                          • פופולרי
                          • לא נפתר
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • צור קשר