עזרה | E3300 סמסונג, יש למישהו גירסה כשרה לצריבה?
-
@1011 עד כמה שידוע לי, לא קיים גירסה כשרה לצריבה, יש רק חנויות בודדות שבידיהם הגירסה הכשרה.
ואם אני לא טועה הצריבה היא רק ע"י קופסת צריבה.
-
@1011 עד כמה שידוע לי, לא קיים גירסה כשרה לצריבה, יש רק חנויות בודדות שבידיהם הגירסה הכשרה.
ואם אני לא טועה הצריבה היא רק ע"י קופסת צריבה.
@simcha33345 לא ידוע לי גם על חנויות בודדות.
אולי תגלה לי?? -
@simcha33345 לא ידוע לי גם על חנויות בודדות.
אולי תגלה לי??@קטונתי אני לא יודע, לכאורה החנויות הבודדות שכביכול הם צורבים את הגרסה הכשרה שולחים את זה ליצרן / מעבדה שהם מחזיקים בפועל בגירסה.
-
@קטונתי אני לא יודע, לכאורה החנויות הבודדות שכביכול הם צורבים את הגרסה הכשרה שולחים את זה ליצרן / מעבדה שהם מחזיקים בפועל בגירסה.
@simcha33345 גם את זה לא מצאתי.
ואני מחפש את המישהו שיכול לעשות לי כזה דבר. -
@simcha33345 גם את זה לא מצאתי.
ואני מחפש את המישהו שיכול לעשות לי כזה דבר.@קטונתי בעבר עשיתי בחנות ברחוב בית ישראל פינת רחוב רפפורט, איני זוכר את שמו כרגע, אולי בסט-פון
תיקון: רחוב זוננפלד שכונת בית ישראל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות