בקשה | תוכנת Word ודומה לו עם אפשרות להוספת פונטים- נפתר
-
@giter-yid רגע זה אנדורואיד ג'לי בין [4.4] או קיט קט [4.0]?
@יהודה-פיקטוב אמר בבקשה | תוכנת Word ודומה לו עם אפשרות להוספת פונטים:
@giter-yid רגע זה אנדורואיד ג'לי בין [4.4] או קיט קט [4.0]?
לא יודע מה זה ג'לי בין.
קיטקאט זה 4.4.4 -
@יהודה-פיקטוב אמר בבקשה | תוכנת Word ודומה לו עם אפשרות להוספת פונטים:
@giter-yid רגע זה אנדורואיד ג'לי בין [4.4] או קיט קט [4.0]?
לא יודע מה זה ג'לי בין.
קיטקאט זה 4.4.4פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@יהודה-פיקטוב בטוח, ואני מתעסק ב4.4.4 כל הזמן.
-
@יהודה-פיקטוב אמר בבקשה | תוכנת Word ודומה לו עם אפשרות להוספת פונטים:
@giter-yid רגע זה אנדורואיד ג'לי בין [4.4] או קיט קט [4.0]?
לא יודע מה זה ג'לי בין.
קיטקאט זה 4.4.4פוסט זה נמחק! -
@giter-yid הצלחת?
-
פוסט זה נמחק!
@יהודה-פיקטוב איפה התיקייה אמורה להיות? בandroid<data.cn.wps.moffice.eng? זה לא שם.
שאני אצור שפ תיקייה בעצמי? -
@יהודה-פיקטוב איפה התיקייה אמורה להיות? בandroid<data.cn.wps.moffice.eng? זה לא שם.
שאני אצור שפ תיקייה בעצמי?פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@יהודה-פיקטוב כן. הותקנה. באיזה תיקייה זה אמור להופיע? מיד בהתחלה?
-
@יהודה-פיקטוב כן. הותקנה. באיזה תיקייה זה אמור להופיע? מיד בהתחלה?
@giter-yid כן
-
פוסט זה נמחק!
@יהודה-פיקטוב אמר בבקשה | תוכנת Word ודומה לו עם אפשרות להוספת פונטים:
ואם לא תיכנס לפונטים באפליקצייה והיא תיצור לך אוטמטי, שם התקייה FONTS
לא הבנתי
-
@יהודה-פיקטוב אמר בבקשה | תוכנת Word ודומה לו עם אפשרות להוספת פונטים:
ואם לא תיכנס לפונטים באפליקצייה והיא תיצור לך אוטמטי, שם התקייה FONTS
לא הבנתי
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@יהודה-פיקטוב זה עבד!!!
תודה רבה!! -
@יהודה-פיקטוב זה עבד!!!
תודה רבה!!פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@יהודה-פיקטוב שאני אמחוק את כל הפוסטים שלי?
-
@יהודה-פיקטוב שאני אמחוק את כל הפוסטים שלי?
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@יהודה-פיקטוב לא יודע. אז ערכתי את הכותרת. טוב?
-
@יהודה-פיקטוב לא יודע. אז ערכתי את הכותרת. טוב?
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות