בקשה | תוכנת Word ודומה לו עם אפשרות להוספת פונטים- נפתר
-
@giter-yid אוקיי שניה
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@יהודה-פיקטוב תודה רבה. ההורדה כבר הושלמה
-
@יהודה-פיקטוב תודה רבה. ההורדה כבר הושלמה
פוסט זה נמחק! -
@יהודה-פיקטוב תודה רבה. ההורדה כבר הושלמה
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@יהודה-פיקטוב הוא לא נותו להתקין.
-
@יהודה-פיקטוב הוא לא נותו להתקין.
@giter-yid מוזר, מה הוא כותב?
-
@giter-yid מוזר, מה הוא כותב?
@יהודה-פיקטוב There is a problem parsing the Package.
זה הוא כותב בכל פעם שהאפליקציה לא מותאמת לאנדרואיד כ"כ נמוך -
@יהודה-פיקטוב There is a problem parsing the Package.
זה הוא כותב בכל פעם שהאפליקציה לא מותאמת לאנדרואיד כ"כ נמוךפוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@יהודה-פיקטוב נגן (כמו פלאפון)
-
@יהודה-פיקטוב נגן (כמו פלאפון)
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@יהודה-פיקטוב ברור. יש לי המון אפליקציות מותקנות
זה נשמע שהיה לך אותו נגן כמו שיש לי. זה הYESCOOL? -
@יהודה-פיקטוב ברור. יש לי המון אפליקציות מותקנות
זה נשמע שהיה לך אותו נגן כמו שיש לי. זה הYESCOOL?פוסט זה נמחק! -
@יהודה-פיקטוב נגן (כמו פלאפון)
פוסט זה נמחק! -
@giter-yid רגע זה אנדורואיד ג'לי בין [4.4] או קיט קט [4.0]?
@יהודה-פיקטוב אמר בבקשה | תוכנת Word ודומה לו עם אפשרות להוספת פונטים:
@giter-yid רגע זה אנדורואיד ג'לי בין [4.4] או קיט קט [4.0]?
לא יודע מה זה ג'לי בין.
קיטקאט זה 4.4.4 -
@יהודה-פיקטוב אמר בבקשה | תוכנת Word ודומה לו עם אפשרות להוספת פונטים:
@giter-yid רגע זה אנדורואיד ג'לי בין [4.4] או קיט קט [4.0]?
לא יודע מה זה ג'לי בין.
קיטקאט זה 4.4.4פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@יהודה-פיקטוב בטוח, ואני מתעסק ב4.4.4 כל הזמן.
-
@יהודה-פיקטוב אמר בבקשה | תוכנת Word ודומה לו עם אפשרות להוספת פונטים:
@giter-yid רגע זה אנדורואיד ג'לי בין [4.4] או קיט קט [4.0]?
לא יודע מה זה ג'לי בין.
קיטקאט זה 4.4.4פוסט זה נמחק! -
@giter-yid הצלחת?
-
פוסט זה נמחק!
@יהודה-פיקטוב איפה התיקייה אמורה להיות? בandroid<data.cn.wps.moffice.eng? זה לא שם.
שאני אצור שפ תיקייה בעצמי?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות