בקשה | הורדת ישומים בשליטה מרחוק
-
מי שיודע להוריד ישומים בשליטה מרחוק אפילו בתשלום אשמח שיפנה אליי
-
מי שיודע להוריד ישומים בשליטה מרחוק אפילו בתשלום אשמח שיפנה אליי
@נמשכת-אשריך תוריד מכאן מה מסובך
-
מי שיודע להוריד ישומים בשליטה מרחוק אפילו בתשלום אשמח שיפנה אליי
@נמשכת-אשריך למה אתה מתכוון שליטה מרחוק? תסביר
-
@נמשכת-אשריך תוריד מכאן מה מסובך
@ykingsmart אבל לא יודע מה צריך לעשות איזה תוכנה צריך ואיך למחוק את מה שאני רוצה למחוק ואומר לי אייקונים ודברים שאני לא מבין
-
@ykingsmart אבל לא יודע מה צריך לעשות איזה תוכנה צריך ואיך למחוק את מה שאני רוצה למחוק ואומר לי אייקונים ודברים שאני לא מבין
@נמשכת-אשריך חבל להחליף גירסה בשביל זה.
תקרא תדע. -
@נמשכת-אשריך למה אתה מתכוון שליטה מרחוק? תסביר
@avramk100 אולי אפשר שמישהו יוריד לי ויסדר לי את התפריט לפי מה שארצה בשליטה מרחוק
-
@avramk100 אולי אפשר שמישהו יוריד לי ויסדר לי את התפריט לפי מה שארצה בשליטה מרחוק
@נמשכת-אשריך לא צריך לזה שליטה מרחוק, אתה פשוט אומר למישהו את מה שאתה רוצה בתפריט והוא שולח לך את קובץ התפריט ערוך
-
@avramk100 אולי אפשר שמישהו יוריד לי ויסדר לי את התפריט לפי מה שארצה בשליטה מרחוק
@נמשכת-אשריך אוקי... את הכאב ראש הזה אני לא עושה אולי תמצא מתנדב כאן שישמח לעזור
-
@נמשכת-אשריך לא צריך לזה שליטה מרחוק, אתה פשוט אומר למישהו את מה שאתה רוצה בתפריט והוא שולח לך את קובץ התפריט ערוך
@avramk100 לא נראה שיש ל @נמשכת-אשריך רוט. וגם אם כן מסובך לו להבין
-
@נמשכת-אשריך לא צריך לזה שליטה מרחוק, אתה פשוט אומר למישהו את מה שאתה רוצה בתפריט והוא שולח לך את קובץ התפריט ערוך
@avramk100 מי יודע לעשות
-
@avramk100 מי יודע לעשות
@נמשכת-אשריך יש פה אלופים. תמתין אולי מישהו יצביע
-
@avramk100 לא נראה שיש ל @נמשכת-אשריך רוט. וגם אם כן מסובך לו להבין
@ykingsmart לודע מה זה רוט רק יודע שיש לי את השיאומי הכי פרוץ
-
@נמשכת-אשריך אולי תגיד איפה אתה נמצא ואם יש לך רוט נראה אולי מישהו או אפילו אני באיזור לעזור.
-
@ykingsmart לודע מה זה רוט רק יודע שיש לי את השיאומי הכי פרוץ
@נמשכת-אשריך צלמסך של התפריט נראה של מי הגירסה נדע אם יש רוט
-
@נמשכת-אשריך אולי תגיד איפה אתה נמצא ואם יש לך רוט נראה אולי מישהו או אפילו אני באיזור לעזור.
@ykingsmart אה הנה בדקתי....יש לי רוט אני מאשדוד
-
@נמשכת-אשריך צלמסך של התפריט נראה של מי הגירסה נדע אם יש רוט
@ykingsmart יש לי את הגרסה של מאיר ויש לי רוט
-
@נמשכת-אשריך אחלה, רק שאני לא משם... אם יש כאן מישהו מאשדוד אדרבה.
אם תרצה תיצור איתי קשר במייל Ykingsmart1@gmail.com אני יהיה מחר באיזור אשדוד אגיד לך בדיוק איפה. -
@נמשכת-אשריך צלמסך של התפריט נראה של מי הגירסה נדע אם יש רוט
@ykingsmart ) -
@ykingsmart )@נמשכת-אשריך בסדר, הבנו... אמרתי לך מה הלאה
-
@נמשכת-אשריך בסדר, הבנו... אמרתי לך מה הלאה
@ykingsmart מותר לפתוח נושא חדש על שם מי יכול להביא לי קובץ תפריטים או מה שאמרת מקודם?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות