בעיה | בעיה ברוט
-
Q qwq סימן נושא זה כשאלה ב
-
Q qwq סימן נושא זה כנפתר ב
-
Q qwq סימן נושא זה כלא נפתר ב
-
@qwq בכל מקרה, הרוט צרוב לך נכון
אחרת השגיאה לפקודה su הייתה אחרת.
הבעיה היא במגיסק, וכנראה זו העובדה שהתעסקת איתה. -
@qwq בכל מקרה, הרוט צרוב לך נכון
אחרת השגיאה לפקודה su הייתה אחרת.
הבעיה היא במגיסק, וכנראה זו העובדה שהתעסקת איתה.@מישהו12
https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1639864975720-screenshot_2021-12-19-00-01-27-1.png
מה שעכשיו אני רואה שכתוב מספר דגם F21S יכול להיות שבגלל זה אין לי רוט ואני צריך לעשות כמו שכתוב פה
https://mitmachim.top/topic/33461/מדריך-רוט-ל-qin-f21-pro-מפורט/36 -
@מישהו12 אמר בבעיה | בעיה ברוט:
QIn1
-
@qwq אני יכול להציע לך פיתרון בשביל הQin1...
אבל...
פה:
א) זה הגנה של יוצר הגרסא אז אני לא רוצה לעזור לעקוף אותה.
ב) זה עלול לדפוק את המכשיר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
![Screenshot_2021-12-19-00-01-49[1].png](/assets/uploads/files/1639865006933-screenshot_2021-12-19-00-01-49-1.png)