שאלה | איך מוחקים את התיקיה המסומנת - סביבות עבודה
-
ח חברים העביר נושא זה מ-כללי - עזרה הדדית ב-
-
@פלפל איפה אתה רואה תוכנה?
זה סך הכל תקיה
אתה יכול למחוק אותה אם זה מפריע לך (תוודא כמובן שהיא ריקה)@צדיק-תמים הוא לא נותן לי אופצית מחיקה
-
@צדיק-תמים הוא לא נותן לי אופצית מחיקה
-
@צדיק-תמים הוא לא נותן לי אופצית מחיקה
@פלפל אמר בשאלה | איך מסירים את התוכנה המסומנת - סביבות עבודה:
@צדיק-תמים הוא לא נותן לי אופצית מחיקה
כי אלו תיקיות המערכת של המחשב.

כמו כן לא ניתן למחוק את הורדות ותמונות וכו'.
תוכל למחוק את תוכן התקייה אך לא אותה עצמה
וכן תוכל לשנות נתיב של תיקיית מערכת זו באם תרצה. (עיין תמונה לשונית מיקום)
בהצלחה. -
@פלפל אמר בשאלה | איך מסירים את התוכנה המסומנת - סביבות עבודה:
@צדיק-תמים הוא לא נותן לי אופצית מחיקה
כי אלו תיקיות המערכת של המחשב.

כמו כן לא ניתן למחוק את הורדות ותמונות וכו'.
תוכל למחוק את תוכן התקייה אך לא אותה עצמה
וכן תוכל לשנות נתיב של תיקיית מערכת זו באם תרצה. (עיין תמונה לשונית מיקום)
בהצלחה.@הנני-העני אמר בשאלה | איך מסירים את התוכנה המסומנת - סביבות עבודה:
כמו כן לא ניתן למחוק את הורדות ותמונות וכו'.
מעניין, כי בווינדוס 10 זה כן אפשרי
נכנסים לכונן של מערכת ההפעלה, לתקיית המשתמש, ומוחקים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
תודה רבה