עזרה | מחשב ממש ישן
-
UEFI עוד לא נולד אז
יש אולי IDE ו AHCI
וכמובן עדיף להתקין במצב AHCI
ואם מדובר במעבר ממצב למצב, אפשר מתוך חלונות או עם אקרוניס universal restor -
סיסמה לאן ??
חלונות ?
תאפסלביוס ...
צריך לחפש ברשת לפעמים קשה עד בלתי אפשרי
תלוי בחברות/דגמים -
עולים בוט עם דיסק/ISO של כלי האיפוס או עם הדיסק טכנאים שגם הובא כאן בפורום שבתוכו יש מספיק כלים לאפס
-
א אבי ים סימן נושא זה כשאלה ב
-
א אבי ים סימן נושא זה כנפתר ב
-
שמע אני ממליץ על זירון או אס גירסה ללינוקס ומאוד ממומלצת למחשבים ישנים
-
שמע אני ממליץ על זירון או אס גירסה ללינוקס ומאוד ממומלצת למחשבים ישנים
@יחי-המלך-1 אמר בעזרה | מחשב ממש ישן:
שמע אני ממליץ על זירון או אס גירסה ללינוקס ומאוד ממומלצת למחשבים ישנים
מה זה?
-
@יחי-המלך-1 אמר בעזרה | מחשב ממש ישן:
שמע אני ממליץ על זירון או אס גירסה ללינוקס ומאוד ממומלצת למחשבים ישנים
מה זה?
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות