בקשת מידע | תקלה בfreenom ?!
-
קרה לי כמה פעמים ביממה האחרונה שאני מנסה שוב ושוב לקבל בפרינום דומיין אך ללא הצלחה. אחרי כל התהליך כותב לי 'לא הצלחנו לרשום את הדומיין בגלל בעייה טכנית' .
מישהו נתקל בזה ? אן שזה רק אצלי ?!@avramk100 אמר בבקשת מידע | תקלה בfreenom ?!:
קרה לי כמה פעמים ביממה האחרונה שאני מנסה שוב ושוב לקבל בפרינום דומיין אך ללא הצלחה. אחרי כל התהליך כותב לי 'לא הצלחנו לרשום את הדומיין בגלל בעייה טכנית' .
מישהו נתקל בזה ? אן שזה רק אצלי ?!תקלה מוכרת כבר מזמן.
פשוט לנסות שוב -
קרה לי כמה פעמים ביממה האחרונה שאני מנסה שוב ושוב לקבל בפרינום דומיין אך ללא הצלחה. אחרי כל התהליך כותב לי 'לא הצלחנו לרשום את הדומיין בגלל בעייה טכנית' .
מישהו נתקל בזה ? אן שזה רק אצלי ?!@avramk100 תנסה להיכנס דרך כתובת IP שונה
-
@avramk100 תנסה להיכנס דרך כתובת IP שונה
@אחד-מיוחד אמר בבקשת מידע | תקלה בfreenom ?!:
@avramk100 תנסה להיכנס דרך כתובת IP שונה
צודק. דרך האופצייה הזו אין בעיות @sh774
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות