בקשת מידע | בקשת מידע | החלפת תפריט בסי 2
-
@איש-פשוט-מאוד
אני לחצתי על הסמל של בלוטוס וזה מה שנפתח לי
-
@יצחק-א תדליק את הבלוטוס ותחבר אותו לפלאפון
ואחר כך תכנס לתיקייה הזאת

ותאשר הכל לפי הסדר ואז הפלאפון אמור להופיע ככה

-
@עזיז פשוט תגרור אותו לאיפה שאתה רוצה
-
@עזיז פשוט תגרור אותו לאיפה שאתה רוצה
@איש-פשוט-מאוד
ניסיתי אבל הוא אומר לי שגיאה בהעתקת הקובץ -
@איש-פשוט-מאוד
ניסיתי אבל הוא אומר לי שגיאה בהעתקת הקובץ@עזיז ניסית להעתיק או לגרור?
-
@עזיז ניסית להעתיק או לגרור?
-
@עזיז לא
-
@עזיז לא
@איש-פשוט-מאוד
החלפתי דרך הבלוטוס מה צריך עכשיו לעשות
אני יודע איזה שמירה או משהו -
@איש-פשוט-מאוד
החלפתי דרך הבלוטוס מה צריך עכשיו לעשות
אני יודע איזה שמירה או משהו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות