בימות המשיח
-
כאן
כתוב שאפשר להגדיר שישלח למייל המערכת
אפשרי לשנות שישלח למייל אני מגדיר?
או שחייב לשלוח למייל המערכת?@זליג-פוקס אם לא כתוב שאפשר לשלוח למייל אחר אז א"א
-
@זליג-פוקס אם לא כתוב שאפשר לשלוח למייל אחר אז א"א
@שמואל אמר בבימות המשיח:
@זליג-פוקס אם לא כתוב שאפשר לשלוח למייל אחר אז א"א
אבל אולי לא הבנתי בדיוק
זה פעם ראשונה שאני בודק שם
תוכל להכנס לקישור ולבדוק? -
@שמואל אמר בבימות המשיח:
@זליג-פוקס אם לא כתוב שאפשר לשלוח למייל אחר אז א"א
אבל אולי לא הבנתי בדיוק
זה פעם ראשונה שאני בודק שם
תוכל להכנס לקישור ולבדוק?@זליג-פוקס עברתי שם על ההגדרות לא מצאתי אפשרות להפריד את המייל
-
@זליג-פוקס עברתי שם על ההגדרות לא מצאתי אפשרות להפריד את המייל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות