בקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?
-
@thmhe אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:
@sitbon הייתי אומר לך להתקין דרך adb מתקין חבילות אבל לא יודע אם זה אפשרי בגירסה הנ"ל
לא אפשרי
-
@thmhe אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:
@sitbon הייתי אומר לך להתקין דרך adb מתקין חבילות אבל לא יודע אם זה אפשרי בגירסה הנ"ל
לא אפשרי
@a0533057932 בגירסה הנ"ל או בכללי?
-
@a0533057932 בגירסה הנ"ל או בכללי?
@thmhe אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:
@a0533057932 בגירסה הנ"ל או בכללי?
בגרסה הנ"ל אין ADB
לא בדקתי את השאלה -
@thmhe אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:
@a0533057932 בגירסה הנ"ל או בכללי?
בגרסה הנ"ל אין ADB
לא בדקתי את השאלה@a0533057932 לא כ"כ הבנתי מה ענית..
-
@a0533057932 לא כ"כ הבנתי מה ענית..
@thmhe עניתי שאין לבוסקילה ADB
-
אין שום דרך להתקין אפליקציות מחוץ לחנות הכשרה אצל mhb בf21 אי אפשר בכלל, בקין1 ממספר גרסא 4 ומעלה (היום אוחזים ב8 כבר...) חסום טוטאלי, לפני זה היו כל מיני פרצות יצירתיות. adb חסום בגרסא.
-
@sitbon אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:
@מישהו12 וגם עברית לא יהיה?
איך אפשרי שיהיה עברית וגרסא פתוחה גם לגמרי?גרסא של מאיר.
-
@sitbon אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:
@מישהו12 וגם עברית לא יהיה?
איך אפשרי שיהיה עברית וגרסא פתוחה גם לגמרי?גרסא של מאיר.
-
@יושב-אהלים שעולה כסף.
@מישהו12 אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:
@יושב-אהלים שעולה כסף.
אם אתה ממודיעין עילית אני מוכן לתת לך גרסא בחינם (שים לב: אין תרגום לsms).
-
@מישהו12 אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:
@יושב-אהלים שעולה כסף.
אם אתה ממודיעין עילית אני מוכן לתת לך גרסא בחינם (שים לב: אין תרגום לsms).
@יושב-אהלים מצידי שיהיה באנגלית תכלס
ההקלדה צריכה שתהיה לי עברית, זה יתכן? -
@מישהו12 אמר בבקשה | יש אפשרות לעשות את הגירסא של הטלפון שלי שנוכל להתקין?:
@יושב-אהלים שעולה כסף.
אם אתה ממודיעין עילית אני מוכן לתת לך גרסא בחינם (שים לב: אין תרגום לsms).
@יושב-אהלים
ועוד שאלה... א"א להעביר דרך מייל דבר כזה? או שתעשה לי דרך team view? -
@יושב-אהלים מצידי שיהיה באנגלית תכלס
ההקלדה צריכה שתהיה לי עברית, זה יתכן? -
@sitbon בודאי
רק קח בחשבון שיכול להיות כל מיני שיפורים קטנים שיש לך היום והתרגלת אליהם, ואחרי שתחליף אצל @יושב-אהלים לא יהיה לך אותם.@צדיק-תמים והשאלה הגדולה...
איך עושים את זה? את הצריבה הזו?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות