בקשת מידע | מחיקת תיקיות בתוך התפריט בסי 2
-
מישהו יודע אם אפשר למחוק תיקיות בתוך יישומים או גלריה ע"י הקובץ הזהmenusettings.xml וכן למחוק קבצים וקיצורי דרך לאינטרנט שהמכשיר לא נותן? תודה מראש
-
@mnm-mm אמר בבקשת מידע | מחיקת תיקיות בתוך התפריט בסי 2:
וכן למחוק קבצים וקיצורי דרך לאינטרנט שהמכשיר לא נותן? תודה מראש
אולי ע"י נוקיה סויט
-
@mnm-mm מה אתה רוצה להסיר?
-
@mnm-mm מה אתה רוצה להסיר?
@איש-פשוט-מאוד הוא רוצה למחוק את המייל.
-
@איש-פשוט-מאוד הוא רוצה למחוק את המייל.
@thmhe מאיפה?
מהתפריט הראשי?
בשביל זה יש תפריט כשר במדריכים -
@thmhe מאיפה?
מהתפריט הראשי?
בשביל זה יש תפריט כשר במדריכים -
@איש-פשוט-מאוד אני חושב שמתיקית הודעות אבל לא בטוח. צריך לשאול אותו @mnm-mm ?
-
בסןף השארתי את התפריט שהיה לי ושיניתי בתוך הקובץ את התפריט. הבעיה שלא הצלחתי למחוק את הקיצורי דרך לאינטרנט וגם משחק אחד (סודוקו - אם זה משנה) אשמח אם יש למישהו רעיון איךלמחוק אותם וכן להסיר תיקיות מגלריה ויישומים - משחקים גרפיקה וכאלה, תודה לכולם!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות