המלצה | רדיו עולמי, מרכזי הנדל"ן, הנופש, הסת"ם והגמ"ח - שרשור אפליקציות מעניינות (שלי כמובן...)
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@yeshivisher לא זה מחוק
אתה רואה כי אתה כתבת -
@yeshivisher לא זה מחוק
אתה רואה כי אתה כתבת@יענקל-ה
אבל למה מחקו אות זה? -
פוסט זה נמחק!
@yeshivisher מאוד יפה
רק שאלה איך אתה בונה את האפליקציות שלך ? -
@yeshivisher מאוד יפה
רק שאלה איך אתה בונה את האפליקציות שלך ?@אני-יודע אמר בהמלצה | רדיו עולמי, מרכזי הנדל"ן, הנופש, הסת"ם והגמ"ח - שרשור אפליקציות מעניינות (שלי כמובן...):
רק שאלה איך אתה בונה את האפליקציות שלך ?
מה אתה מתכוון שהוא ילמד אותך? C++?JavaScript?
אתה מוזמן ללכת וללמוד, במקום סתם לשאול.. -
@אני-יודע אמר בהמלצה | רדיו עולמי, מרכזי הנדל"ן, הנופש, הסת"ם והגמ"ח - שרשור אפליקציות מעניינות (שלי כמובן...):
רק שאלה איך אתה בונה את האפליקציות שלך ?
מה אתה מתכוון שהוא ילמד אותך? C++?JavaScript?
אתה מוזמן ללכת וללמוד, במקום סתם לשאול..@יושב-אהלים לא
רק השאלה באיזה תוכנה הוא בונה -
@יושב-אהלים לא
רק השאלה באיזה תוכנה הוא בונה@אני-יודע אמר בהמלצה | רדיו עולמי, מרכזי הנדל"ן, הנופש, הסת"ם והגמ"ח - שרשור אפליקציות מעניינות (שלי כמובן...):
@יושב-אהלים לא
רק השאלה באיזה תוכנה הוא בונהמה הקשר בונה בתוכנה? הוא מתכנת את האפליקציות.
-
@יושב-אהלים לא
רק השאלה באיזה תוכנה הוא בונהפוסט זה נמחק! -
@יענקל-ה
אבל למה מחקו אות זה?@yeshivisher תשאל את צוות הפיקוח
@yeshivisher אמר בהמלצה | רדיו עולמי, מרכזי הנדל"ן, הנופש, הסת"ם והגמ"ח - שרשור אפליקציות מעניינות (שלי כמובן...):
@יענקל-ה
אבל למה מחקו אות זה? -
@אני-יודע אמר בהמלצה | רדיו עולמי, מרכזי הנדל"ן, הנופש, הסת"ם והגמ"ח - שרשור אפליקציות מעניינות (שלי כמובן...):
רק שאלה איך אתה בונה את האפליקציות שלך ?
מה אתה מתכוון שהוא ילמד אותך? C++?JavaScript?
אתה מוזמן ללכת וללמוד, במקום סתם לשאול..@יושב-אהלים אמר בהמלצה | רדיו עולמי, מרכזי הנדל"ן, הנופש, הסת"ם והגמ"ח - שרשור אפליקציות מעניינות (שלי כמובן...):
@אני-יודע אמר בהמלצה | רדיו עולמי, מרכזי הנדל"ן, הנופש, הסת"ם והגמ"ח - שרשור אפליקציות מעניינות (שלי כמובן...):
רק שאלה איך אתה בונה את האפליקציות שלך ?
מה אתה מתכוון שהוא ילמד אותך? C++?JavaScript?
אתה מוזמן ללכת וללמוד, במקום סתם לשאול..בדרך כלל לא כותבים APK בשפות שהזכרת.
-
@yeshivisher תשאל את צוות הפיקוח
@yeshivisher אמר בהמלצה | רדיו עולמי, מרכזי הנדל"ן, הנופש, הסת"ם והגמ"ח - שרשור אפליקציות מעניינות (שלי כמובן...):
@יענקל-ה
אבל למה מחקו אות זה?@יענקל-ה
לא מקובל עליהם משחקים -
@אני-יודע אמר בהמלצה | רדיו עולמי, מרכזי הנדל"ן, הנופש, הסת"ם והגמ"ח - שרשור אפליקציות מעניינות (שלי כמובן...):
@יושב-אהלים לא
רק השאלה באיזה תוכנה הוא בונהמה הקשר בונה בתוכנה? הוא מתכנת את האפליקציות.
@יושב-אהלים
אולי הוא מתכווין לאמולטור של אנדרואיד סטודיו -
@יענקל-ה
לא מקובל עליהם משחקים@yeshivisher ידוע לי שלאנדרויד אפשר
@yeshivisher אמר בהמלצה | רדיו עולמי, מרכזי הנדל"ן, הנופש, הסת"ם והגמ"ח - שרשור אפליקציות מעניינות (שלי כמובן...):
@יענקל-ה
לא מקובל עליהם משחקים -
@אני-יודע אמר בהמלצה | רדיו עולמי, מרכזי הנדל"ן, הנופש, הסת"ם והגמ"ח - שרשור אפליקציות מעניינות (שלי כמובן...):
רק שאלה איך אתה בונה את האפליקציות שלך ?
מה אתה מתכוון שהוא ילמד אותך? C++?JavaScript?
אתה מוזמן ללכת וללמוד, במקום סתם לשאול..שילמד בYUOTUBE
-
פוסט זה נמחק!
@yeshivisher הייתי ממליץ לך לקחת מעצב טוב שישב איתך וביחד תעצבו משהו נורמלי ולא איזה משהו שנראה כאילו הוא עוצב בוורד
-
@yeshivisher ידוע לי שלאנדרויד אפשר
@yeshivisher אמר בהמלצה | רדיו עולמי, מרכזי הנדל"ן, הנופש, הסת"ם והגמ"ח - שרשור אפליקציות מעניינות (שלי כמובן...):
@יענקל-ה
לא מקובל עליהם משחקים@יענקל-ה
המציאות הוכיחה שלא... -
@yeshivisher הייתי ממליץ לך לקחת מעצב טוב שישב איתך וביחד תעצבו משהו נורמלי ולא איזה משהו שנראה כאילו הוא עוצב בוורד
@צמא-לדעת-0
זה לא בוורד, זה בפוטושופ. -
@צמא-לדעת-0
זה לא בוורד, זה בפוטושופ.@yeshivisher אמר בהמלצה | רדיו עולמי, מרכזי הנדל"ן, הנופש, הסת"ם והגמ"ח - שרשור אפליקציות מעניינות (שלי כמובן...):
@צמא-לדעת-0
זה לא בוורד, זה בפוטושופ.פוטושופ של שנת אלפיים ושכח אותי...
-
@yeshivisher אמר בהמלצה | רדיו עולמי, מרכזי הנדל"ן, הנופש, הסת"ם והגמ"ח - שרשור אפליקציות מעניינות (שלי כמובן...):
@צמא-לדעת-0
זה לא בוורד, זה בפוטושופ.פוטושופ של שנת אלפיים ושכח אותי...
@צמא-לדעת-0

Elementes... יודע מה זה? -
@צמא-לדעת-0

Elementes... יודע מה זה?@yeshivisher אמר בהמלצה | רדיו עולמי, מרכזי הנדל"ן, הנופש, הסת"ם והגמ"ח - שרשור אפליקציות מעניינות (שלי כמובן...):
@צמא-לדעת-0

Elementes... יודע מה זה?לא
אבל עזוב... אנחנו סוטים מהנושא
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות