עזרה | אתחול דיסק און קי.
-
הוצאתי דיסק און קי באמצע העתקה (אני יודע שאסור לעשות זאת...........)
וכעת המחשב אומר לי שצריך לאתחל אותו.
וכשאני רוצה לאתחל אותו המחשב אומר לי שאין לווינדוס אפשרות לאתחל אותו,
מה עושים???????????????? -
@poker אני לא בטוח שיש מה לעשות
אבל החומר חשוב לך?@איציק-דייטש
ממש לא.....
אני צריך רק את האון קי. -
@איציק-דייטש
ממש לא.....
אני צריך רק את האון קי.@poker יכול להיות שאתה יכול להגיד קדיש עליו, ליתר ביטחון תחכה ל @שלמה-ווייס
-
@איציק-דייטש
ממש לא.....
אני צריך רק את האון קי. -
הוצאתי דיסק און קי באמצע העתקה (אני יודע שאסור לעשות זאת...........)
וכעת המחשב אומר לי שצריך לאתחל אותו.
וכשאני רוצה לאתחל אותו המחשב אומר לי שאין לווינדוס אפשרות לאתחל אותו,
מה עושים????????????????
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות