שאלה | imei בשיאומי גרסא כשרה
-
@דוד-חישמק אמר בשאלה | imei בשיאומי גרסא כשרה:
מקום של הסים השני
יש לך שתי סימים?
או סים וכרטיס זיכרון?@יושב-אהלים יש מקום או לסים 1 וכרטיס זיכרון או 2 סימים
-
@יושב-אהלים יש מקום או לסים 1 וכרטיס זיכרון או 2 סימים
@דוד-חישמק לכאורה יעבוד אבל בלי אינטרנט
-
@דוד-חישמק לכאורה יעבוד אבל בלי אינטרנט
-
-
-
@דוד-חישמק המכשיר לא יחסם וגם הסים לא.
-
ד דוד חישמק סימן נושא זה כשאלה ב
-
@דוד-חישמק המכשיר לא יחסם וגם הסים לא.
-
@דוד-חישמק כן.
-
@דוד-חישמק כן.
-
@דוד-חישמק אתה רוצה לנהל שני שיחות במקביל?
-
@דוד-חישמק אתה רוצה לנהל שני שיחות במקביל?
-
@דוד-חישמק מוזר
-
@דוד-חישמק כלומר כמה דקות אחרי השיחה בסים 1 עדין אין קליטה בסים השני?
-
@דוד-חישמק כלומר כמה דקות אחרי השיחה בסים 1 עדין אין קליטה בסים השני?
-
@דוד-חישמק שני הסימים אותה חברה?
-
@דוד-חישמק שני הסימים אותה חברה?
-
@דוד-חישמק לגיסי יש חברת פלפון והיא באמת דפוקה דפוקה מאוד אין בזה קליטה בכלל
-
@דוד-חישמק לגיסי יש חברת פלפון והיא באמת דפוקה דפוקה מאוד אין בזה קליטה בכלל
-
@דוד-חישמק נירא לי שרק בירושלים יש שמה קליטה
-
שלום לכולם יש לי שיאומי בגרסא כשרה ואני רוצה להכניס במקום של הסים השני סים של פלאפון לא כשר האם ה-imei של השיאומי זה גם של פלאפון לא כשר וגם של כשר אשמח להסבר בנושא. אולי @מישהו12 ידע לענות
תודה רבה.@דוד-חישמק לא אמור להיות שום בעיה (בוודאות)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות