הפעלת וידאו?
-
יש לי סרט לילדים שנראה כך ואני לא מצליח להפעיל אותו
אלי מישהו יודע איך אפשר להמיר את זה ל-AVI או לMP4 ניסיתי בפורמט פקטורי ולא הצלחתי
זה התמונה

-
יש לי סרט לילדים שנראה כך ואני לא מצליח להפעיל אותו
אלי מישהו יודע איך אפשר להמיר את זה ל-AVI או לMP4 ניסיתי בפורמט פקטורי ולא הצלחתי
זה התמונה

@ב-מ-ב-ל-יק זה נראה כimg.
תנסה לפתוח את זה עם 7zip -
@ב-מ-ב-ל-יק זה נראה כimg.
תנסה לפתוח את זה עם 7zip@שמואל בוקר טוב
לא הבנתי , לנסות לחלץ את זה כמו כל קובץ ZIP? -
@שמואל בוקר טוב
לא הבנתי , לנסות לחלץ את זה כמו כל קובץ ZIP? -
ניסיתי ב ZIP 7 וזה מה שכתוב לי

ואם אני עושה פתח כארכיון זה מה שהוא כותב

-
טוב ב"ה הצלחתי ע"י DAEMON Tools להפעיל את הקובץ ועכשיו שאלתי איך אפשר ליצור מכל זה קובץ אחד שיפעל כווידאו רגיל
אני מתכוון לכל הקבצים שבתמונה

-
טוב ב"ה הצלחתי ע"י DAEMON Tools להפעיל את הקובץ ועכשיו שאלתי איך אפשר ליצור מכל זה קובץ אחד שיפעל כווידאו רגיל
אני מתכוון לכל הקבצים שבתמונה

@ב-מ-ב-ל-יק גרינטק מדיה.
לא נראה לי שזה אפשרי בקלות
-
טוב ב"ה הצלחתי ע"י DAEMON Tools להפעיל את הקובץ ועכשיו שאלתי איך אפשר ליצור מכל זה קובץ אחד שיפעל כווידאו רגיל
אני מתכוון לכל הקבצים שבתמונה

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות