בקשה | הורדה מאיחסון שיתופי
-
אם יש לי איחסון שיתופי בגוגל דרייב (נטפרי לא נותנים לפתוח) ואני רוצה להוריד אותו למחשב, איך אני עושה את זה? יש דרך להעביר את זה לאיחסון הפרטי שלי?
או שיש איזשהוא אתר או תוכנה שאני מעתיק את הכתובת קישור ומוריד?
אשמח לקבל מידע על כך@צדיק-גמור אמר בבקשה | הורדה מאיחסון שיתופי:
או שיש איזשהוא אתר או תוכנה שאני מעתיק את הכתובת קישור ומוריד?
יש, אבל מה שלא פתוח בנטפרי זה לא יכול להוריד
-
אם יש לי איחסון שיתופי בגוגל דרייב (נטפרי לא נותנים לפתוח) ואני רוצה להוריד אותו למחשב, איך אני עושה את זה? יש דרך להעביר את זה לאיחסון הפרטי שלי?
או שיש איזשהוא אתר או תוכנה שאני מעתיק את הכתובת קישור ומוריד?
אשמח לקבל מידע על כך@צדיק-גמור אמר בבקשה | הורדה מאיחסון שיתופי:
אם יש לי איחסון שיתופי בגוגל דרייב (נטפרי לא נותנים לפתוח) ואני רוצה להוריד אותו למחשב, איך אני עושה את זה? יש דרך להעביר את זה לאיחסון הפרטי שלי?
או שיש איזשהוא אתר או תוכנה שאני מעתיק את הכתובת קישור ומוריד?
אשמח לקבל מידע על כךתתחבר לאינטרנט בלי הגנה, קליק ימני, צור עותק באחסון שלי, ואז תתחבר שוב למוגן ותוריד.
-
@צדיק-גמור אמר בבקשה | הורדה מאיחסון שיתופי:
אם יש לי איחסון שיתופי בגוגל דרייב (נטפרי לא נותנים לפתוח) ואני רוצה להוריד אותו למחשב, איך אני עושה את זה? יש דרך להעביר את זה לאיחסון הפרטי שלי?
או שיש איזשהוא אתר או תוכנה שאני מעתיק את הכתובת קישור ומוריד?
אשמח לקבל מידע על כךתתחבר לאינטרנט בלי הגנה, קליק ימני, צור עותק באחסון שלי, ואז תתחבר שוב למוגן ותוריד.
@יושב-אהלים איך מתחברים לאינטרנט בלי הגנה?,
אני רוצה לעשות את זה עם איזושהיא תוכנה שמורידים באמצעות קישור כמו הSS מיוטיוב. -
@צדיק-גמור אמר בבקשה | הורדה מאיחסון שיתופי:
או שיש איזשהוא אתר או תוכנה שאני מעתיק את הכתובת קישור ומוריד?
יש, אבל מה שלא פתוח בנטפרי זה לא יכול להוריד
@android-0 אפשר להעלות לכאן את הכתובת קישור?
-
@android-0 אפשר להעלות לכאן את הכתובת קישור?
@צדיק-גמור קישור למה ?
אם אתה בנטפרי אין לך אפשרות להוריד ואין לך אפשרות לעשות עותק
אתה יכול לבקש מנטפרי שיפתחו לך את האחסון שיתופי
וזה כבר נתון לשיקול דעתם -
@צדיק-גמור קישור למה ?
אם אתה בנטפרי אין לך אפשרות להוריד ואין לך אפשרות לעשות עותק
אתה יכול לבקש מנטפרי שיפתחו לך את האחסון שיתופי
וזה כבר נתון לשיקול דעתם -
@יודוד יש לי נתיב. אבל אמרתי נטפרי כי את זה מכירים יותר, וזה במסלול שלי בנתיב חוסם לי גם את זה
@צדיק-גמור אז מה בעצם השאלה שלך ?
איך לעקוף את החסימה ?
או שהשאלה היא
האחסון נחסם מסיבות מסוימות וכעת אתה רוצה לפתוח אותו ? -
@צדיק-גמור אז מה בעצם השאלה שלך ?
איך לעקוף את החסימה ?
או שהשאלה היא
האחסון נחסם מסיבות מסוימות וכעת אתה רוצה לפתוח אותו ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות