פתיחת ניפוי באגים למי שלא יכול
-
@4vfdfdr אמר בפתיחת ניפוי באגים למי שלא יכול:
מי שרוצה לפתוח באגים מי שלא יכול עכשיו אתן מדריך
- לעשות בלוח מקשים ל ##83781##
- לעשות מצב מפתחים יש בפורום מדריך ואחר כך
- ללכת ל-DEBUGַַָ&LOG
- לרדת קצת למטה
- ולהגיע ל- Design For Test
- ואז ללחוץ על CMCC
- OK
- MTBF
- MTBF Start
וזהו עכשיו תכנסו לאפשרות מפתח תשביתו את השארה בפעולה וזהו זה פועל מקווה שעזרתי
אש עליך אחי

רק שאלה אחת פתאום זז לי השעון הצידה בשולחן עבודה מה עושים? -
לי זה כותב כשאני מנסה להיכנס לאפשרוית מפתחים הגנה עליך מפני התנהגות חשודה
מה אני יכול לעשות -
מי שרוצה לפתוח באגים מי שלא יכול עכשיו אתן מדריך
- לעשות בלוח מקשים ל ##83781##
- לעשות מצב מפתחים יש בפורום מדריך ואחר כך
- ללכת ל-DEBUGַַָ&LOG
- לרדת קצת למטה
- ולהגיע ל- Design For Test
- ואז ללחוץ על CMCC
- OK
- MTBF
- MTBF Start
וזהו עכשיו תכנסו לאפשרות מפתח תשביתו את השארה בפעולה וזהו זה פועל מקווה שעזרתי
-
-
@משה-ת אמר בפתיחת ניפוי באגים למי שלא יכול:
@4vfdfdr זה לא עובד לי בשיאומי טאצ' אולי יש לך קוד אחר או ל @מישהו12
ניסיתי גם בשיאומי רגיל וזה לא עבד בטוח שזה המספר כי הוא לא עושה כלום. זה לא שמנסה לעשות משהו ואז נחסםלמה תייגת אותי?
-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
-
מי שרוצה לפתוח באגים מי שלא יכול עכשיו אתן מדריך
- לעשות בלוח מקשים ל ##83781##
- לעשות מצב מפתחים יש בפורום מדריך ואחר כך
- ללכת ל-DEBUGַַָ&LOG
- לרדת קצת למטה
- ולהגיע ל- Design For Test
- ואז ללחוץ על CMCC
- OK
- MTBF
- MTBF Start
וזהו עכשיו תכנסו לאפשרות מפתח תשביתו את השארה בפעולה וזהו זה פועל מקווה שעזרתי
@4vfdfdr אמר בפתיחת ניפוי באגים למי שלא יכול:
מי שרוצה לפתוח באגים מי שלא יכול עכשיו אתן מדריך
- לעשות בלוח מקשים ל ##83781##
- לעשות מצב מפתחים יש בפורום מדריך ואחר כך
- ללכת ל-DEBUGַַָ&LOG
- לרדת קצת למטה
- ולהגיע ל- Design For Test
- ואז ללחוץ על CMCC
- OK
- MTBF
- MTBF Start
וזהו עכשיו תכנסו לאפשרות מפתח תשביתו את השארה בפעולה וזהו זה פועל מקווה שעזרתי
פתחתי וזה עבד.
יש דרך להחזיר את המצב לקדמותו? ולסגוד את הניפוי באגים? -
@4vfdfdr אמר בפתיחת ניפוי באגים למי שלא יכול:
מי שרוצה לפתוח באגים מי שלא יכול עכשיו אתן מדריך
- לעשות בלוח מקשים ל ##83781##
- לעשות מצב מפתחים יש בפורום מדריך ואחר כך
- ללכת ל-DEBUGַַָ&LOG
- לרדת קצת למטה
- ולהגיע ל- Design For Test
- ואז ללחוץ על CMCC
- OK
- MTBF
- MTBF Start
וזהו עכשיו תכנסו לאפשרות מפתח תשביתו את השארה בפעולה וזהו זה פועל מקווה שעזרתי
פתחתי וזה עבד.
יש דרך להחזיר את המצב לקדמותו? ולסגוד את הניפוי באגים?@איש-ימיני למה להקפיץ אחרי חודשיים? נראה לי רק איפוס יחזיר את זה
-
@איש-ימיני למה להקפיץ אחרי חודשיים? נראה לי רק איפוס יחזיר את זה
-
@איש-ימיני תנסה לא יודע
-
@איש-ימיני למה להקפיץ אחרי חודשיים? נראה לי רק איפוס יחזיר את זה
-
@googie אמר בפתיחת ניפוי באגים למי שלא יכול:
רק איפוס יחזיר את זה
אני חושב שגם איפוס גמור לא עוזר אבל אני לא בטוח.
-
@googie אמר בפתיחת ניפוי באגים למי שלא יכול:
רק איפוס יחזיר את זה
אני חושב שגם איפוס גמור לא עוזר אבל אני לא בטוח.
-
@4vfdfdr אמר בפתיחת ניפוי באגים למי שלא יכול:
מי שרוצה לפתוח באגים מי שלא יכול עכשיו אתן מדריך
- לעשות בלוח מקשים ל ##83781##
- לעשות מצב מפתחים יש בפורום מדריך ואחר כך
- ללכת ל-DEBUGַַָ&LOG
- לרדת קצת למטה
- ולהגיע ל- Design For Test
- ואז ללחוץ על CMCC
- OK
- MTBF
- MTBF Start
וזהו עכשיו תכנסו לאפשרות מפתח תשביתו את השארה בפעולה וזהו זה פועל מקווה שעזרתי
פתחתי וזה עבד.
יש דרך להחזיר את המצב לקדמותו? ולסגוד את הניפוי באגים?@איש-ימיני אמר בפתיחת ניפוי באגים למי שלא יכול:
פתחתי וזה עבד.
יש דרך להחזיר את המצב לקדמותו? ולסגוד את הניפוי באגים?אני פעם אחת לחצתי איזה קוד שנותן מידע על הפון ושיחקתי שם ואחרי זה פתאום המצב מפתחים נסגר והייתי צריך שוב לפתוח אותו.
אני לא זוכר מה הקוד אבל זה היה קוד דומה לזה שפותחים איתו את המצב מפתחים.. -
א אני יודע התייחס לנושא זה ב
-
א אלוף העולם 1 התייחס לנושא זה ב
-
ש שלמה123 התייחס לנושא זה ב
-
ד דוד חזן התייחס לנושא זה ב
-
Y yos התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות