בקשת מידע | סגירת אפליקציה לאחר עריכת smali
-
אני מנסה לעשות כמו ש @zalmensmok כתב פה אבל אני לא מצליח לשמור את האפליקציה לאחר העריכה
אני עושה את זה עם האפליקציה MT-VIP (תודה ל @שלום-כהן!)
אם מישהו יודע איך שומרים או שיש לו רעיון אחר לערוך את הקובץ אשמח מאוד
תודה רבה !@emg את זה עשית?
@zalmensmok אמר במדריך | הפעלת אפליקציה דרך קוד בחייגן:ואז הכי חשוב ללחוץ על השלוש נקודות למעלה וללחוץ על compile
אם לא עושים compile זה לא שומר את השינויים
ולהפעיל את הטלפון מחדש -
@emg את זה עשית?
@zalmensmok אמר במדריך | הפעלת אפליקציה דרך קוד בחייגן:ואז הכי חשוב ללחוץ על השלוש נקודות למעלה וללחוץ על compile
אם לא עושים compile זה לא שומר את השינויים
ולהפעיל את הטלפון מחדש -
@emg את זה עשית?
@zalmensmok אמר במדריך | הפעלת אפליקציה דרך קוד בחייגן:ואז הכי חשוב ללחוץ על השלוש נקודות למעלה וללחוץ על compile
אם לא עושים compile זה לא שומר את השינויים
ולהפעיל את הטלפון מחדש -
@emg את זה עשית?
@zalmensmok אמר במדריך | הפעלת אפליקציה דרך קוד בחייגן:ואז הכי חשוב ללחוץ על השלוש נקודות למעלה וללחוץ על compile
אם לא עושים compile זה לא שומר את השינויים
ולהפעיל את הטלפון מחדש -
@emg תעתיק למכשיר תחליף מהאיחסון הרגיל. ואז תנסה להחזיר.
ככה זה לפעמים האפליקציה הזאת -
-
@emg תעתיק את הקובץ לטלפון שלך (אל תערוך מתוך ה system)
@זונדל-גרנד לא הבנתי מה זה יעזור
-
@זונדל-גרנד לא הבנתי מה זה יעזור
-
@emg תוכל לערוך את הapk..
@זונדל-גרנד עכשיו הצלחתי בוא נראה אם עובד
-
@זונדל-גרנד עכשיו הצלחתי בוא נראה אם עובד
-
@איש-אמת @זונדל-גרנד הצלחתי לערוך אבל כנראה אני לא עורך טוב כי זה לא עושה כלום אם מישהו יודע מה צריך לעשות ויכול לערוך לי את הקובץ הזה אני ישמח מאוד
-
אני מנסה לעשות כמו ש @zalmensmok כתב פה אבל אני לא מצליח לשמור את האפליקציה לאחר העריכה
אני עושה את זה עם האפליקציה MT-VIP (תודה ל @שלום-כהן!)
אם מישהו יודע איך שומרים או שיש לו רעיון אחר לערוך את הקובץ אשמח מאוד
תודה רבה !@emg אמר בבקשת מידע | סגירת אפליקציה לאחר עריכת smali:
אני מנסה לעשות כמו ש @zalmensmok כתב פה אבל אני לא מצליח לשמור את האפליקציה לאחר העריכה
אני עושה את זה עם האפליקציה MT-VIP (תודה ל @שלום-כהן!)
אם מישהו יודע איך שומרים או שיש לו רעיון אחר לערוך את הקובץ אשמח מאוד
תודה רבה !
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
![Screenshot_20211206-222013[1].png](/assets/uploads/files/1638822137741-screenshot_20211206-222013-1.png)