בירור | מצלמת קנון 720
-
מישהו פעם הצליח לחבר את המצלמה דרך WIFI למחשב
לענן אני יכול לעלות תמונות רק חיבור למחשב הוא לא נותן זה מחפש נקודה הרבה זמן ובסוף כותב שהוא לא הצליח@שוקו-תנובה צריך להוריד את התוכנה של קנון
זה מגיע על הדיסק עם המצלמה -
@שוקו-תנובה צריך להוריד את התוכנה של קנון
זה מגיע על הדיסק עם המצלמה@יענקי02 אתה הצלחת ?
-
@יענקי02 אתה הצלחת ?
@שוקו-תנובה לא ניסיתי אף פעם אבל אני יודע שצריך להתחבר דרך התוכנה ההיא
-
@שוקו-תנובה לא ניסיתי אף פעם אבל אני יודע שצריך להתחבר דרך התוכנה ההיא
-
@שוקו-תנובה לא ניסיתי אף פעם אבל אני יודע שצריך להתחבר דרך התוכנה ההיא
@יענקי02 אני הורדתי מאתר את התוכנה הזאת
@למה-מה-קרה לזה התוכנה -
@יענקי02 אני הורדתי מאתר את התוכנה הזאת
@למה-מה-קרה לזה התוכנה@שוקו-תנובה איזה אתר?
-
@שוקו-תנובה איזה אתר?
@יענקי02 קנון באנגלית
-
@יענקי02 קנון באנגלית
@שוקו-תנובה קישור
-
@שוקו-תנובה קישור
-
@שוקו-תנובה לא יודע מאיפה הורדת שם פשוט תקח את הדיסק שהגיע עם המצלמה ותקח משם את התוכנה ותתחבר
-
@שוקו-תנובה לא יודע מאיפה הורדת שם פשוט תקח את הדיסק שהגיע עם המצלמה ותקח משם את התוכנה ותתחבר
@יענקי02 זה דיסק פיצקי לאן מחברים אותו
-
@יענקי02 זה דיסק פיצקי לאן מחברים אותו
@שוקו-תנובה איזה דיסק אתה מדבר ?
אני מדבר על דיסק כפשוטו -
@שוקו-תנובה איזה דיסק אתה מדבר ?
אני מדבר על דיסק כפשוטו@יענקי02 לא קבלתי
-
@יענקי02 לא קבלתי
@שוקו-תנובה אולי בהמשך השבוע אני יעלה את התוכנות
-
ש שטיגליץ העביר נושא זה מ-חשמל - כללי ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות