בקשת מידע | גרסא עם נגן האם יש אפשרות להוסיף עוד
-
יש לי שיאומי עם נגן בלבד ובבלוטוס הוא נותן לי להעביר תמונות אבל לא לפתוח אותם איך אני יכול להגדיר את התמונות רק כרקעים ( אפילו בלי לפתוח אותם ) בטלפון תודה
-
יש לי שיאומי עם נגן בלבד ובבלוטוס הוא נותן לי להעביר תמונות אבל לא לפתוח אותם איך אני יכול להגדיר את התמונות רק כרקעים ( אפילו בלי לפתוח אותם ) בטלפון תודה
@graphic-nadav אני חושב שזה לא אפשרי בלי הסייר המקורי.
-
יש לי שיאומי עם נגן בלבד ובבלוטוס הוא נותן לי להעביר תמונות אבל לא לפתוח אותם איך אני יכול להגדיר את התמונות רק כרקעים ( אפילו בלי לפתוח אותם ) בטלפון תודה
@graphic-nadav תנסה לחיצה ארוכה אם נותן לך תפריט תבחר הגדר כרקע ואם לא פותח תפריט אז א"א
-
יש לי שיאומי עם נגן בלבד ובבלוטוס הוא נותן לי להעביר תמונות אבל לא לפתוח אותם איך אני יכול להגדיר את התמונות רק כרקעים ( אפילו בלי לפתוח אותם ) בטלפון תודה
-
@graphic-nadav תנסה לחיצה ארוכה אם נותן לך תפריט תבחר הגדר כרקע ואם לא פותח תפריט אז א"א
@thmhe ניסיתי אני לוחץ הגדרה כטפט ואז כתוב סייר קבצים עצר
-
@thmhe ניסיתי אני לוחץ הגדרה כטפט ואז כתוב סייר קבצים עצר
@graphic-nadav היה לי כזאת גירסא בדיוק,
ובלי לצרוב גירסא אחרת א"א. -
@graphic-nadav היה לי כזאת גירסא בדיוק,
ובלי לצרוב גירסא אחרת א"א.@יוסיס אה אוקי חבל
תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות