בקשה | אפליקציה לחסימת שיחות חסויות - בעברית
-
@אתה-חונן יש גרסאות שזה מופיע בהגדרות תבדוק אצלך
@קינג-קומפיוטר אני שואל על אפליקציה כי אצלי לא מופיע
-
@אתה-חונן מה זה אומר לשיאומי? כאילו לאנדרואיד 5?
-
@אתה-חונן מה זה אומר לשיאומי? כאילו לאנדרואיד 5?
@אדי-המתכנת כן המקשים הרגיל
-
ח חברים העביר נושא זה מ-עזרה הדדית אפליקציות ב-
-
@אדי-המתכנת כן המקשים הרגיל
@אתה-חונן אוקיי, נראה לי שזה
יעזור לך, אבל אני לא בטוח... תעדכן...
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.vladlee.easyblacklist -
@אתה-חונן אוקיי, נראה לי שזה
יעזור לך, אבל אני לא בטוח... תעדכן...
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.vladlee.easyblacklist@אדי-המתכנת אמר בבקשה | אפליקציה לחסימת שיחות חסויות - בעברית:
@אתה-חונן אוקיי, נראה לי שזה
יעזור לך, אבל אני לא בטוח... תעדכן...
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.vladlee.easyblacklistאני צריך את זה לטלפון בלי אינטרנט
-
@אתה-חונן מה זה אומר לשיאומי? כאילו לאנדרואיד 5?
@אדי-המתכנת אמר בבקשה | אפליקציה לחסימת שיחות חסויות - בעברית:
@אתה-חונן מה זה אומר לשיאומי? כאילו לאנדרואיד 5?
שיומי זה אנדרואיד 4.4.4
-
@אדי-המתכנת אמר בבקשה | אפליקציה לחסימת שיחות חסויות - בעברית:
@אתה-חונן מה זה אומר לשיאומי? כאילו לאנדרואיד 5?
שיומי זה אנדרואיד 4.4.4
@יש-ויש יש שיאומי עם אנדרואיד 1,יש כאלה עם עם אנדרואיד 4.4.4 כמו 'אמרת, ויש שיאומי עם אנדרואיד 5.1....
-
@יש-ויש יש שיאומי עם אנדרואיד 1,יש כאלה עם עם אנדרואיד 4.4.4 כמו 'אמרת, ויש שיאומי עם אנדרואיד 5.1....
@אדי-המתכנת המקשים S1+ יש עם אנדרואיד 5??
-
@אדי-המתכנת המקשים S1+ יש עם אנדרואיד 5??
-
@צדיק-תמים אמר בבקשה | אפליקציה לחסימת שיחות חסויות - בעברית:
@יש-ויש לא.
זה מה שאמרתי
אז מה הוא @אדי-המתכנת רוצה ??
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות