בקשת מידע | איך אפשר להגן על קבצים בדיסק און קי מפני מחיקה ולא מפני העתקה?
-
@nh-local
ובלי פירמוט יש אופציה להגנה מפני מחיקה?
אין בעיה שיעתיקו, אדרבה הבעלים רוצה שזה יועתק חופשי. -
@simon אאוריקה! יש לך בCMD!
פתח CMD עם הרשאות מנהל ותקליד בסדר הבא
diskpartlist disk
זה יתן לך רשימה של הכוננים המחוברים
select disk x
במקום x שים את המספר של הדיסק און קי
כעת תקליד
ATTRIBUTES DISK SET READONLY
הכונן חסום לכתיבה! (ניתן לבטל את זה באותו מקום -אבל לא כל אחד יודע...):::

:::
-
@simon אאוריקה! יש לך בCMD!
פתח CMD עם הרשאות מנהל ותקליד בסדר הבא
diskpartlist disk
זה יתן לך רשימה של הכוננים המחוברים
select disk x
במקום x שים את המספר של הדיסק און קי
כעת תקליד
ATTRIBUTES DISK SET READONLY
הכונן חסום לכתיבה! (ניתן לבטל את זה באותו מקום -אבל לא כל אחד יודע...):::

:::
-
@simon אאוריקה! יש לך בCMD!
פתח CMD עם הרשאות מנהל ותקליד בסדר הבא
diskpartlist disk
זה יתן לך רשימה של הכוננים המחוברים
select disk x
במקום x שים את המספר של הדיסק און קי
כעת תקליד
ATTRIBUTES DISK SET READONLY
הכונן חסום לכתיבה! (ניתן לבטל את זה באותו מקום -אבל לא כל אחד יודע...):::

:::
@nh-local אמר בבקשת מידע | איך אפשר להגן על קבצים בדיסק און קי מפני מחיקה ולא מפני העתקה?:
@simon אאוריקה! יש לך בCMD!
פתח CMD עם הרשאות מנהל ותקליד בסדר הבא
diskpartlist disk
זה יתן לך רשימה של הכוננים המחוברים
select disk x
במקום x שים את המספר של הדיסק און קי
כעת תקליד
ATTRIBUTES DISK SET READONLY
הכונן חסום לכתיבה! (ניתן לבטל את זה באותו מקום -אבל לא כל אחד יודע...):::

:::
האם אפשר להגיע לאותו הרמה ע"י לשונית אבטחה?
-
@simon אאוריקה! יש לך בCMD!
פתח CMD עם הרשאות מנהל ותקליד בסדר הבא
diskpartlist disk
זה יתן לך רשימה של הכוננים המחוברים
select disk x
במקום x שים את המספר של הדיסק און קי
כעת תקליד
ATTRIBUTES DISK SET READONLY
הכונן חסום לכתיבה! (ניתן לבטל את זה באותו מקום -אבל לא כל אחד יודע...):::

:::
@nh-local אבל להעתיק הוא יוכל ?
-
@nh-local אבל להעתיק הוא יוכל ?
@יהושע-זופניק אמר בבקשת מידע | איך אפשר להגן על קבצים בדיסק און קי מפני מחיקה ולא מפני העתקה?:
@nh-local אבל להעתיק הוא יוכל ?
ודאי!
-
@nh-local אמר בבקשת מידע | איך אפשר להגן על קבצים בדיסק און קי מפני מחיקה ולא מפני העתקה?:
@simon אאוריקה! יש לך בCMD!
פתח CMD עם הרשאות מנהל ותקליד בסדר הבא
diskpartlist disk
זה יתן לך רשימה של הכוננים המחוברים
select disk x
במקום x שים את המספר של הדיסק און קי
כעת תקליד
ATTRIBUTES DISK SET READONLY
הכונן חסום לכתיבה! (ניתן לבטל את זה באותו מקום -אבל לא כל אחד יודע...):::

:::
האם אפשר להגיע לאותו הרמה ע"י לשונית אבטחה?
-
@simon אם אתה מעוניין אשמח לכתוב קובץ באט קטן כדי ליעל את התהליך. (אחרי הכל מדובר בכמות גדולה של התקנים לפי מה שאני מבין ממך)
@nh-local אין צורך יש מוכן [ערך לרגיסטי ] רק שאני לא ממש מוצא אותו ...
-
@nh-local אין צורך יש מוכן [ערך לרגיסטי ] רק שאני לא ממש מוצא אותו ...
-
@יהושע-זופניק מוכן איפה? אצלך? זה ממש קל לבנות קובץ, לא יותר מ7 שורות - יותר קל מלחפש
-
@מתכנת-חובב
גם את הדיסק און קי של בר אילן?@simon אמר בבקשת מידע | איך אפשר להגן על קבצים בדיסק און קי מפני מחיקה ולא מפני העתקה?:
@מתכנת-חובב
גם את הדיסק און קי של בר אילן?אותו אי אפשר, הוא מוגן ברמת חומרה
-
@simon אאוריקה! יש לך בCMD!
פתח CMD עם הרשאות מנהל ותקליד בסדר הבא
diskpartlist disk
זה יתן לך רשימה של הכוננים המחוברים
select disk x
במקום x שים את המספר של הדיסק און קי
כעת תקליד
ATTRIBUTES DISK SET READONLY
הכונן חסום לכתיבה! (ניתן לבטל את זה באותו מקום -אבל לא כל אחד יודע...):::

:::
@nh-local אמר בבקשת מידע | איך אפשר להגן על קבצים בדיסק און קי מפני מחיקה ולא מפני העתקה?:
@simon אאוריקה! יש לך בCMD!
פתח CMD עם הרשאות מנהל ותקליד בסדר הבא
diskpart
list disk
זה יתן לך רשימה של הכוננים המחוברים
select disk x
במקום x שים את המספר של הדיסק און קי
כעת תקליד
ATTRIBUTES DISK SET READONLY
הכונן חסום לכתיבה! (ניתן לבטל את זה באותו מקום -אבל לא כל אחד יודע...)@nh-local זה מונע גם פירמוט?
-
@nh-local אמר בבקשת מידע | איך אפשר להגן על קבצים בדיסק און קי מפני מחיקה ולא מפני העתקה?:
@simon אאוריקה! יש לך בCMD!
פתח CMD עם הרשאות מנהל ותקליד בסדר הבא
diskpart
list disk
זה יתן לך רשימה של הכוננים המחוברים
select disk x
במקום x שים את המספר של הדיסק און קי
כעת תקליד
ATTRIBUTES DISK SET READONLY
הכונן חסום לכתיבה! (ניתן לבטל את זה באותו מקום -אבל לא כל אחד יודע...)@nh-local זה מונע גם פירמוט?
-
@nh-local אמר בבקשת מידע | איך אפשר להגן על קבצים בדיסק און קי מפני מחיקה ולא מפני העתקה?:
@simon אאוריקה! יש לך בCMD!
פתח CMD עם הרשאות מנהל ותקליד בסדר הבא
diskpart
list disk
זה יתן לך רשימה של הכוננים המחוברים
select disk x
במקום x שים את המספר של הדיסק און קי
כעת תקליד
ATTRIBUTES DISK SET READONLY
הכונן חסום לכתיבה! (ניתן לבטל את זה באותו מקום -אבל לא כל אחד יודע...)@nh-local זה מונע גם פירמוט?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות