בעיה | האם יש דרך לחסום את קליק ימני מקוצר בווינדוס 11 ?
-
ניתן לפתוח עם שיפט F10 אך זה ממש לא נח..
-
ניתן לפתוח עם שיפט F10 אך זה ממש לא נח..
-
@eitcok-grafik דרך פשוטה נוספת זה ע"י מקש ימני שבמקלדת
@nh-local

בווינדוס 11 אין את האפשרות הזו...
רק בתפריט הנסתר. -
-
@kingyos מותר לשאול מהו מקור הקובץ (נערווים..)
-
@kingyos מותר לשאול מהו מקור הקובץ (נערווים..)
@eitcok-grafik אתה באמת שואל??
רואים שלא נכנסת לקישור שהבאתי.. אחרת לא היית שואל -
@eitcok-grafik אתה באמת שואל??
רואים שלא נכנסת לקישור שהבאתי.. אחרת לא היית שואל@kingyos צודק סברתי שהוא קובץ ורצתי לוודאות את מקורו.
תודה
-
@nh-local

בווינדוס 11 אין את האפשרות הזו...
רק בתפריט הנסתר.@eitcok-grafik אמר בבעיה | האם יש דרך לחסום את קליק ימני מקוצר בווינדוס 11 ?:
@nh-local

בווינדוס 11 אין את האפשרות הזו...
רק בתפריט הנסתר.לא הבנתי מה כוונתך, בכל אופן למה שכתבתי יש מקור רשמי של מהנדס מייקרוסופט
-
@eitcok-grafik אמר בבעיה | האם יש דרך לחסום את קליק ימני מקוצר בווינדוס 11 ?:
@nh-local

בווינדוס 11 אין את האפשרות הזו...
רק בתפריט הנסתר.לא הבנתי מה כוונתך, בכל אופן למה שכתבתי יש מקור רשמי של מהנדס מייקרוסופט
@nh-local כנראה שלא הבנתי כוונתך..
לאיזה מקש אתה קורה ימני בעכבר או במקלדת? -
@nh-local כנראה שלא הבנתי כוונתך..
לאיזה מקש אתה קורה ימני בעכבר או במקלדת? -
@eitcok-grafik עם ציור של מלבן עם קוים בפנים (כמו "מסמך") -נמצא ליד האלט הימני בדרך כלל
@nh-local

?
במחשבים עד 15.6 הוא כמעט לא נמצא. -
@nh-local

?
במחשבים עד 15.6 הוא כמעט לא נמצא. -
@nh-local

?
במחשבים עד 15.6 הוא כמעט לא נמצא. -
@eitcok-grafik אצלי במחשב דל 14 אינצ' זה נמצא בתור מקש FN במקש קונטרול הימני, כלומר שכאשר כפתור ה-FN לחוץ ולוחצים על הכפתור הנ"ל - מקבלים את הפעולה הזו.
-
@kingyos אמר בבעיה | האם יש דרך לחסום את קליק ימני מקוצר בווינדוס 11 ?:
@tazz @דניאל-שיין @NH-LOCAL
Windows 11 Classic Context Menu v1.1

חסום לי...
-
@kingyos אמר בבעיה | האם יש דרך לחסום את קליק ימני מקוצר בווינדוס 11 ?:
@tazz @דניאל-שיין @NH-LOCAL
Windows 11 Classic Context Menu v1.1

חסום לי...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות