רדיו ליאנג
-
@ליטאי-פשוט הסתדרת בסוף לגבי הרדיו?
-
@ליטאי-פשוט אמר ברדיו ליאנג:
@יוני אמר ברדיו ליאנג:
@ליטאי-פשוט הסתדרת בסוף לגבי הרדיו?
לא
יש לך רוט?
-
@יוני אמר ברדיו ליאנג:
@שמואל איך מכניסים את זה לתיקי השל /system/app?
לא הצלחתי להעתיק לשם את הקבצים!אתה חייב רוט
@שמואל אמר ברדיו ליאנג:
@יוני אמר ברדיו ליאנג:
@שמואל איך מכניסים את זה לתיקי השל /system/app?
לא הצלחתי להעתיק לשם את הקבצים!אתה חייב רוט
סליחה על הקפצת נושא ישן, אבל זה רלוונטי לי כעת.
יש לי רוט, וסייר שהעלו כאן בפורום בשם ES PRO
אבל אני עדיין לא מצליח להכניס את הקבצים לתיקייה המבוקשת.
[יצויין שכבר [היה לי רדיו אבל הוא לא קלט שידורים, גם עם אוזניות, אז הסרתי אותו ואני כעת מנסה להתקין מחדש].
תודה!! -
@שמואל אמר ברדיו ליאנג:
@יוני אמר ברדיו ליאנג:
@שמואל איך מכניסים את זה לתיקי השל /system/app?
לא הצלחתי להעתיק לשם את הקבצים!אתה חייב רוט
סליחה על הקפצת נושא ישן, אבל זה רלוונטי לי כעת.
יש לי רוט, וסייר שהעלו כאן בפורום בשם ES PRO
אבל אני עדיין לא מצליח להכניס את הקבצים לתיקייה המבוקשת.
[יצויין שכבר [היה לי רדיו אבל הוא לא קלט שידורים, גם עם אוזניות, אז הסרתי אותו ואני כעת מנסה להתקין מחדש].
תודה!! -
זה אמור להיות טוב גם לשיאומי ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות