דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. שיאומי
  4. שיאומי +Qin1s
  5. עזרה הדדית - שיאומי +Qin1s
  6. בקשה | אפליקציית ווינד לשיומי מקשים

בקשה | אפליקציית ווינד לשיומי מקשים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר עזרה הדדית - שיאומי +Qin1s
37 פוסטים 6 כותבים 1.7k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • FSHLOMOF FSHLOMO

    @איש-אמת אמר בבקשה | אפליקציית ווינד לשיומי מקשים:

    @מישהו12 אמר בבקשה | אפליקציית ווינד לשיומי מקשים:

    @משישהו-34 תעלה לכאן את הקובץ.

    בבקשה (מגוגל play)
    com.zen.zbike-w130.png

    איך מורידים מגוגל פליי?

    איש אמתא מנותק
    איש אמתא מנותק
    איש אמת
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #28

    @fshlomo באמצעות הפלטפורמה הזאת

    אני יודע שאני חושב שאני יודע.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • אלישיא אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
    • איש אמתא איש אמת

      @מישהו12 אמר בבקשה | אפליקציית ווינד לשיומי מקשים:

      @משישהו-34 תעלה לכאן את הקובץ.

      בבקשה (מגוגל play)
      com.zen.zbike-w130.png

      מ מנותק
      מ מנותק
      משישהו-34
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #29

      @איש-אמת יש מצב שאתה מעלה עוד פעם פשוט זה נמחק מחזיר לי שגיאה 404

      חבריםח תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ משישהו-34

        @איש-אמת יש מצב שאתה מעלה עוד פעם פשוט זה נמחק מחזיר לי שגיאה 404

        חבריםח מנותק
        חבריםח מנותק
        חברים
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #30

        @משישהו-34 אמר בבקשה | אפליקציית ווינד לשיומי מקשים:

        פשוט זה נמחק מחזיר לי שגיאה 404

        היות וכבר עברו יומיים מסיום ההעלאה.

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • חבריםח חברים

          @משישהו-34 אמר בבקשה | אפליקציית ווינד לשיומי מקשים:

          פשוט זה נמחק מחזיר לי שגיאה 404

          היות וכבר עברו יומיים מסיום ההעלאה.

          מ מנותק
          מ מנותק
          משישהו-34
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #31

          @חברים יש אפשרות להחזיר אני פשוט ממש חייב תקובץ
          😞 😞

          דוד חזןד תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ משישהו-34

            @חברים יש אפשרות להחזיר אני פשוט ממש חייב תקובץ
            😞 😞

            דוד חזןד מנותק
            דוד חזןד מנותק
            דוד חזן
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #32

            @משישהו-34 אמר בבקשה | אפליקציית ווינד לשיומי מקשים:

            @חברים יש אפשרות להחזיר אני פשוט ממש חייב תקובץ
            😞 😞

            תבדוק אם זה עובד לך ווינד 4.4 apk

            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • דוד חזןד דוד חזן

              @משישהו-34 אמר בבקשה | אפליקציית ווינד לשיומי מקשים:

              @חברים יש אפשרות להחזיר אני פשוט ממש חייב תקובץ
              😞 😞

              תבדוק אם זה עובד לך ווינד 4.4 apk

              מ מנותק
              מ מנותק
              משישהו-34
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #33

              @דוד-חזן תודה על העזרה אבל לא יורד לי בנתפרי יש מצב באימייל talyadan0@gmail.com ממש אשמח תודה מראש 😊 😊

              דוד חזןד תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מ משישהו-34

                @דוד-חזן תודה על העזרה אבל לא יורד לי בנתפרי יש מצב באימייל talyadan0@gmail.com ממש אשמח תודה מראש 😊 😊

                דוד חזןד מנותק
                דוד חזןד מנותק
                דוד חזן
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד חזן
                #34

                @משישהו-34 אמר בבקשה | אפליקציית ווינד לשיומי מקשים:

                @דוד-חזן תודה על העזרה אבל לא יורד לי בנתפרי יש מצב באימייל ממש אשמח תודה מראש 😊 😊

                האפליקציה שותפה ! לפתיחה יש להיכנס למייל או לדרייב.

                מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • דוד חזןד דוד חזן

                  @משישהו-34 אמר בבקשה | אפליקציית ווינד לשיומי מקשים:

                  @דוד-חזן תודה על העזרה אבל לא יורד לי בנתפרי יש מצב באימייל ממש אשמח תודה מראש 😊 😊

                  האפליקציה שותפה ! לפתיחה יש להיכנס למייל או לדרייב.

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  משישהו-34
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #35
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • דוד חזןד דוד חזן

                    @משישהו-34 אמר בבקשה | אפליקציית ווינד לשיומי מקשים:

                    @דוד-חזן תודה על העזרה אבל לא יורד לי בנתפרי יש מצב באימייל ממש אשמח תודה מראש 😊 😊

                    האפליקציה שותפה ! לפתיחה יש להיכנס למייל או לדרייב.

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    משישהו-34
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #36

                    @דוד-חזן אמר בבקשה | אפליקציית ווינד לשיומי מקשים:

                    @משישהו-34 אמר בבקשה | אפליקציית ווינד לשיומי מקשים:

                    @דוד-חזן תודה על העזרה אבל לא יורד לי בנתפרי יש מצב באימייל talyadan0@gmail.com ממש אשמח תודה מראש 😊 😊

                    האפליקציה שותפה ! לפתיחה יש להיכנס למייל או לדרייב.

                    ממש תודה העדכן אותך עם עבד לי

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ משישהו-34

                      @דוד-חזן אמר בבקשה | אפליקציית ווינד לשיומי מקשים:

                      @משישהו-34 אמר בבקשה | אפליקציית ווינד לשיומי מקשים:

                      @דוד-חזן תודה על העזרה אבל לא יורד לי בנתפרי יש מצב באימייל talyadan0@gmail.com ממש אשמח תודה מראש 😊 😊

                      האפליקציה שותפה ! לפתיחה יש להיכנס למייל או לדרייב.

                      ממש תודה העדכן אותך עם עבד לי

                      מ מנותק
                      מ מנותק
                      משישהו-34
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #37

                      @משישהו-34 לצערי לא עבד של איש אמת https://mitmachim.top/user/איש-אמת עבד לי אבל הוא לא עונה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א איש פשוט מאוד התייחס לנושא זה ב

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר