עזרה | עזרה בעריכת סטטוס בר
-
@צדיק-תמים בדקתי ואין לי עברית בהגדרות
תוכל לעלות לי את זה בעברית? -
@יענקל-ה לתקיה system (בשורש של המכשיר - החלן הימני בעורך), ואז נראה לי pive-app ואז תגיע לקובץ systemUI.apk שכתוב במדריך, תעשה פתח קבצים ותמשיך לפי המפורט שם
ממליץ בחום להעתיק את הקובץ לכרטיס זיכרון לפני שאתה מתחיל@צדיק-תמים אחרי שפותחים את systemUI.apk לאיזה קובץ צריך להכנס בשביל לערוך?
-
https://mitmachim.top/topic/30723/מדריך-איך-לערוך-את-ההגדרות-מהירות-סטטוס-בר-בשיאומי
איפה אני מוצא את השורה הראשונה שכתוב פו
לאיזה תיקייה צריך להכנס?@יענקל-ה דרך איפה אתה עושה את זה?
אם זה דרך מחשב אתה נכנס לתיקיה smali וכו' ואם אתה עושה את זה דרך הטלפון אתה נכנס לקובץ classes.dex -
@יענקל-ה דרך איפה אתה עושה את זה?
אם זה דרך מחשב אתה נכנס לתיקיה smali וכו' ואם אתה עושה את זה דרך הטלפון אתה נכנס לקובץ classes.dex@zalmensmok אני בדיוק גם מנסה אני לא מוצא קובץ systemui
אני רואה רק settings אולי קשור ?
זה באמת בתיקיה priv-app ? -
@zalmensmok אני בדיוק גם מנסה אני לא מוצא קובץ systemui
אני רואה רק settings אולי קשור ?
זה באמת בתיקיה priv-app ?@emg זה האפליקציה הרביעית מתחת ל settings.apk תנסה ככה systemUI.apk
-
@emg זה האפליקציה הרביעית מתחת ל settings.apk תנסה ככה systemUI.apk
@zalmensmok אולי זה mtksystemui ?
-
@zalmensmok אולי זה mtksystemui ?
-
@מישהו12 אתה צודק לא אחזתי שאתם מדברים על qin 1 סוריי
אני על melrosh 2019 יש לכם מושג איפה זה שמה ?
שוב מתנצל -
@emg בשביל לראות את התיקיה smali אתה צריך לפרק את האפליקציה [כשאתה פותח את האפליקציה רגיל אתה תראה קובץ classes.dex]
-
@emg בשביל לראות את התיקיה smali אתה צריך לפרק את האפליקציה [כשאתה פותח את האפליקציה רגיל אתה תראה קובץ classes.dex]
@zalmensmok תודה אולי עכשיו אני ימצא
ואיך אני מפרק ? -
@zalmensmok תודה אולי עכשיו אני ימצא
ואיך אני מפרק ?@emg במחשב? https://mitmachim.top/topic/18465/דרוש-תוכנה-לעריכת-אפליקציות-דרך-המחשב/9?_=1637859917612#
זה מצריך גם ג'אבה
-
https://mitmachim.top/topic/30723/מדריך-איך-לערוך-את-ההגדרות-מהירות-סטטוס-בר-בשיאומי
איפה אני מוצא את השורה הראשונה שכתוב פו
לאיזה תיקייה צריך להכנס? -
@יענקל-ה סטטוס בר כשר מהגרסה הרוסית ללא rtl
להוריד כוכביות -
@יענקל-ה סטטוס בר כשר מהגרסה הרוסית ללא rtl
להוריד כוכביות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות