בעיה | תקלה באנדרואיד
-
נסתי לצרוב גירסה חדשה וזה נתקע באמצע התהליך
הוצאתי את הפלאפון ועכשיו כשאני מדליק אותו הוא מסמן תקלה וסימון לחבר למחשב
הריקבורי לא עובד ואני לא מצליח להתקין (עם אודין) לא ריקבורי ולא גירסה
הפלאפון לא עובד אני חייב עצה דחוווווף
גלקסי יאנגS6310 -
נסתי לצרוב גירסה חדשה וזה נתקע באמצע התהליך
הוצאתי את הפלאפון ועכשיו כשאני מדליק אותו הוא מסמן תקלה וסימון לחבר למחשב
הריקבורי לא עובד ואני לא מצליח להתקין (עם אודין) לא ריקבורי ולא גירסה
הפלאפון לא עובד אני חייב עצה דחוווווף
גלקסי יאנגS6310@יוסי-מיותר samsung kies פעם פתר לי את זה
-
@יוסי-מיותר אתה מצליח להיכנס למצב הורדה?
פוסט זה נמחק! -
@יוסי-מיותר אתה מצליח להיכנס למצב הורדה?
-
@יוסי-מיותר אז תצרוב גירסה מחדש
-
@יוסי-מיותר אז תצרוב גירסה מחדש
@מוטי-ברנד הורדתי גירסה מהאינטרנט גררתי לAP באודין לחצתי START וזה התחיל צריבה לרגע ומיד אחרי זה נסגר האודין
-
@מוטי-ברנד הורדתי גירסה מהאינטרנט גררתי לAP באודין לחצתי START וזה התחיל צריבה לרגע ומיד אחרי זה נסגר האודין
@יוסי-מיותר אז תצרוב עוד פעם
-
@יוסי-מיותר אז תצרוב עוד פעם
@מוטי-ברנד ניסתי איזה 15 פעמים
-
@מוטי-ברנד ניסתי איזה 15 פעמים
@יוסי-מיותר איזה דגם מדויק יש לך?
אם יש לך 6310 בלי שום אות באנגלית אחרי זה
אז תצרוב את זה https://mitmachim.top/topic/1777/גירסא-ליאנג-s6310 -
@מוטי-ברנד הורדתי גירסה מהאינטרנט גררתי לAP באודין לחצתי START וזה התחיל צריבה לרגע ומיד אחרי זה נסגר האודין
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות