עזרה | איך אני משנה imei במעבד mtk
-
@איציק-דייטש לא משנה ההמשך רק ההתחלה של המספר.
-
@mm77 אני גם יכול לכתוב 0000000 בסוף?
@איציק-דייטש אמר בעזרה | איך אני משנה imei במעבד mtk:
@mm77 אני גם יכול לכתוב 0000000 בסוף?
עדיף שלא , כדי שלא יהיו התנגשויות .
המלצה שלי תכתוב את התאריך של היום (רק מספרים). -
@איציק-דייטש אמר בעזרה | איך אני משנה imei במעבד mtk:
@mm77 אני גם יכול לכתוב 0000000 בסוף?
עדיף שלא , כדי שלא יהיו התנגשויות .
המלצה שלי תכתוב את התאריך של היום (רק מספרים). -
@דוד-חזן אוקיי, אבל יש לך מושג למה הוא לא קולט את המכשיר שלי?
@איציק-דייטש אמר בעזרה | איך אני משנה imei במעבד mtk:
@דוד-חזן אוקיי, אבל יש לך מושג למה הוא לא קולט את המכשיר שלי?
דריברים , מצב מפתחים , ניפוי באגים , עשית ?
-
@איציק-דייטש אמר בעזרה | איך אני משנה imei במעבד mtk:
@דוד-חזן אוקיי, אבל יש לך מושג למה הוא לא קולט את המכשיר שלי?
דריברים , מצב מפתחים , ניפוי באגים , עשית ?
-
@דוד-חזן כן
-
@דוד-חזן אוקיי, אבל יש לך מושג למה הוא לא קולט את המכשיר שלי?
@איציק-דייטש אמר בעזרה | איך אני משנה imei במעבד mtk:
@דוד-חזן אוקיי, אבל יש לך מושג למה הוא לא קולט את המכשיר שלי?
נסה את ה דרייברים הבאים
https://mitmachim.top/post/354161
תנסה את האמצעי
אם עדיין לא נקלט אז את השלישי -
@איציק-דייטש אמר בעזרה | איך אני משנה imei במעבד mtk:
@דוד-חזן אוקיי, אבל יש לך מושג למה הוא לא קולט את המכשיר שלי?
נסה את ה דרייברים הבאים
https://mitmachim.top/post/354161
תנסה את האמצעי
אם עדיין לא נקלט אז את השלישי -
@משה-144 אני אמור להשאיר מכובה את המכשיר כשאני מחבר אותו?
-
@איציק-דייטש
אני עובד עם תוכנה אחרת בתשלום
כך שאני לא יודע מה במקרה הזה
בצורה שאני משנה זה כבוי
תנסה לראות בסרטון בקישור שהבאתי למעלה -
@משה-144 איפה הבאת סרטון??
@איציק-דייטש אמר בעזרה | איך אני משנה imei במעבד mtk:
@משה-144 איפה הבאת סרטון??
@איציק-דייטש אמר בעזרה | איך אני משנה imei במעבד mtk:
@משה-144 איפה הבאת סרטון??
-
@איציק-דייטש אמר בעזרה | איך אני משנה imei במעבד mtk:
@mm77 אני גם יכול לכתוב 0000000 בסוף?
עדיף שלא , כדי שלא יהיו התנגשויות .
המלצה שלי תכתוב את התאריך של היום (רק מספרים).@דוד-חזן אמר בעזרה | איך אני משנה imei במעבד mtk:
המלצה שלי תכתוב את התאריך של היום (רק מספרים).
כמה מספרים זה אמור להיות?
חבר'ה רק תגידו לי שזה הצליח,357464052....זה imei כשר, נכון? -
ד דוד חזן התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
