בקשת מידע | המלצה לתוכנה לעריכת וידיאו
-
שלום אני מחפש תוכנה לעריכת סרטון
בשביל לעלות ליוטיוב
קלה טובה ושלא תוריד את האיכות
אני לא צריך שום אפקטים
רק לחתוך חלקים לא נצרכים
ולהוסיף אודיו ברקע.
מי יכול להמליץ לי
(אם יש בעברית אז בכלל עדיף)
תודה רבה@שער-השמים פורמט פקטורי
יוצר סרטים 2012 -
שלום אני מחפש תוכנה לעריכת סרטון
בשביל לעלות ליוטיוב
קלה טובה ושלא תוריד את האיכות
אני לא צריך שום אפקטים
רק לחתוך חלקים לא נצרכים
ולהוסיף אודיו ברקע.
מי יכול להמליץ לי
(אם יש בעברית אז בכלל עדיף)
תודה רבה@שער-השמים אתה יכול לנסות להשתמש בזה - תוכנה מעולה שתרגמתי לעברית ובשביל לעשות את מה שאתה צריך היא מאוד נוחה ופשוטה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות