בירור | החלפת פקודות של מקשים
-
שלום
האם ניתן לשנות את הפקודות במקשים למשל מקש ה 0 אני רוצה להחליף אותו לסוגריים שיהיה כך הברירת מחדל
תודה, -
@שלמה-ווייס תודה רבה
עכשיו אם אני צריך שאותו מקש שהיום עם shift נהיה משהו מסויים ואני רוצה שישתנה לדבר אחר בלי השיפט איך עושים את זה? -
-
-
@דודי-א אמר בבירור | החלפת פקודות של מקשים:
יש תוכנה בעברית?
-
@yaakovsas זו אותה תוכנה...
@צדיק-תמים אמר בבירור | החלפת פקודות של מקשים:
זו אותה תוכנה...
יש מצב.....
אבל המדריך שם ודאי שונה.... -
@צדיק-תמים אמר בבירור | החלפת פקודות של מקשים:
זו אותה תוכנה...
יש מצב.....
אבל המדריך שם ודאי שונה....@yaakovsas השאלה אם יש מקש עם 2 אופציות כגון ץ שמשמש גם כנקודה אם יש דרך שהברירת מחדל תהיה נקודה (כשהוא על עברית כמובן....)?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות