בירור | שאלה בנושא ראוטר וחיבור Wi-Fi
-
@KINGYOS כתבת מדריך מאוד מפורט בנושא ראוטר וחיבור Wi-Fi והסיסמאות
(כאו המקום להודות לך על כל המדריכים הנפלאים שכתבת ועל כל הזמן שהשקעת לזה
)
רציתי לשאול האם יש אפשרות להגדיר שלא יהיה אפשרות להתחבר לראוטר באופן אלחוטי ?
אני משתמש רק בחיבור קווי ואין לי צורך בחיבור אלחוטי ככה אני יחסוך את כל מה שכתבת על פריצות לראוטר -
@KINGYOS כתבת מדריך מאוד מפורט בנושא ראוטר וחיבור Wi-Fi והסיסמאות
(כאו המקום להודות לך על כל המדריכים הנפלאים שכתבת ועל כל הזמן שהשקעת לזה
)
רציתי לשאול האם יש אפשרות להגדיר שלא יהיה אפשרות להתחבר לראוטר באופן אלחוטי ?
אני משתמש רק בחיבור קווי ואין לי צורך בחיבור אלחוטי ככה אני יחסוך את כל מה שכתבת על פריצות לראוטר@055678 אפשר להשבית את הwifi בהגדרות של הראוטר
-
@055678 אפשר להשבית את הwifi בהגדרות של הראוטר
@קינג-קומפיוטר יש לי ראוטר של בזק אתה יכול טיפה להרחיב לי איך עושים את זה ?
-
@קינג-קומפיוטר יש לי ראוטר של בזק אתה יכול טיפה להרחיב לי איך עושים את זה ?
-
@055678 כתוב על כל ראוטר על המדבקה כתובת ip ואותה צריך לכתוב בגוגל או באתר של בזק וע''י נכנסים להגדרות ושם אפשר לשנות סיסמה לוויפי או לכבות אותו בהצלחה!!!!!
@אלוף-העולם-1 ההגדרות שם הכל באנגלית איפה אני נכנס ?
-
@אלוף-העולם-1 ההגדרות שם הכל באנגלית איפה אני נכנס ?
@055678 מה הדגם של הראוטר?
-
@055678 מה הדגם של הראוטר?
-
@055678 זכור לי שבזק חסמו את האפשרות לגשת להגדרות של הראוטר, אפשר לגשת להגדרות רק כשמנתקים את הDSL - קו טלפון אם אתה כן יכול לגשת תעלה צילומסך מההגדרות
-
@KINGYOS כתבת מדריך מאוד מפורט בנושא ראוטר וחיבור Wi-Fi והסיסמאות
(כאו המקום להודות לך על כל המדריכים הנפלאים שכתבת ועל כל הזמן שהשקעת לזה
)
רציתי לשאול האם יש אפשרות להגדיר שלא יהיה אפשרות להתחבר לראוטר באופן אלחוטי ?
אני משתמש רק בחיבור קווי ואין לי צורך בחיבור אלחוטי ככה אני יחסוך את כל מה שכתבת על פריצות לראוטר -
@055678 אמר בבירור | שאלה בנושא ראוטר וחיבור Wi-Fi:
אתה יכול להתקשר לבזק ולבקש להשבית
לחילופין ניתן מהאפליקציה
אם אתה מאד רוצה
תנתק את האינטרנט ואז תוכל להתחבר לראוטר -
@055678 אמר בבירור | שאלה בנושא ראוטר וחיבור Wi-Fi:
אתה יכול להתקשר לבזק ולבקש להשבית
לחילופין ניתן מהאפליקציה
אם אתה מאד רוצה
תנתק את האינטרנט ואז תוכל להתחבר לראוטר@a0533057932 התקשרתי בסוף לבזק והם השביתו לי את זה , תודה רבה
-
@a-y-f
הנה המדריך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות