בעיה | ממשק האנדרואיד קרס לחלוטין....
-
התקנתי לפני כמה ימים את ה WSA לפי שלל מדריכים מכאן, מתחומים ועוד, וכעת אני מפעיל את המחשב והממשק לא עולה כלל... רק אצלי? @A0533057932 @צדיק-תמים
@eba אמר בבעיה | ממשק האנדרואיד קרס לחלוטין....:
התקנתי לפני כמה ימים את ה WSA לפי שלל מדריכים מכאן, מתחומים ועוד, וכעת אני מפעיל את המחשב והממשק לא עולה כלל... רק אצלי? @A0533057932 @צדיק-תמים
תסיר ותתקין שוב ע"י שתכין קובץ חדש מגיטאהב
נ.ב. יצא כבר עדכון גרסה לWSA אולי בעקבות זה הקודם עושה בעיות -
@eba אמר בבעיה | ממשק האנדרואיד קרס לחלוטין....:
התקנתי לפני כמה ימים את ה WSA לפי שלל מדריכים מכאן, מתחומים ועוד, וכעת אני מפעיל את המחשב והממשק לא עולה כלל... רק אצלי? @A0533057932 @צדיק-תמים
תסיר ותתקין שוב ע"י שתכין קובץ חדש מגיטאהב
נ.ב. יצא כבר עדכון גרסה לWSA אולי בעקבות זה הקודם עושה בעיות -
@a0533057932 תודה רבה, ננסה.
רגע, איך מסירים? בהסרה רגילה של ווינדוס? זה יסיר לי גם את כל האפליקציות שהתקנתי או שצריך להסיר כל אחת בנפרד?@eba אמר בבעיה | ממשק האנדרואיד קרס לחלוטין....:
@a0533057932 תודה רבה, ננסה.
רגע, איך מסירים? בהסרה רגילה של ווינדוס? זה יסיר לי גם את כל האפליקציות שהתקנתי או שצריך להסיר כל אחת בנפרד?זה יסיר הכל
-
@eba אמר בבעיה | ממשק האנדרואיד קרס לחלוטין....:
התקנתי לפני כמה ימים את ה WSA לפי שלל מדריכים מכאן, מתחומים ועוד, וכעת אני מפעיל את המחשב והממשק לא עולה כלל... רק אצלי? @A0533057932 @צדיק-תמים
תסיר ותתקין שוב ע"י שתכין קובץ חדש מגיטאהב
נ.ב. יצא כבר עדכון גרסה לWSA אולי בעקבות זה הקודם עושה בעיות@a0533057932 אמר בבעיה | ממשק האנדרואיד קרס לחלוטין....:
תסיר ותתקין שוב ע"י שתכין קובץ חדש מגיטאהב
נ.ב. יצא כבר עדכון גרסה לWSA אולי בעקבות זה הקודם עושה בעיותעשיתי שוב לפי המדריך שלך, הפעם הורדתי גרסת PICO [פעם שעברה הורדתי מיקרו, וזה מיותר כי זה מגיע עם ג'ימייל מובנה שכמובן לא נצרך במחשב, וכן לוח שנה של גוגל ועוד דברים מיותרים]
אבל... כשניסיתי להריץ את קובץ ההתקנה בפאוורשל הוא נדלק לשניה אחת וקרס, וגם הרצת הפקודה שהבאת בפאוורשל עם הרשאות ניהול לא עזרה הפעם... מה עושים? @זלמן @צדיק-תמים -
@a0533057932 אמר בבעיה | ממשק האנדרואיד קרס לחלוטין....:
תסיר ותתקין שוב ע"י שתכין קובץ חדש מגיטאהב
נ.ב. יצא כבר עדכון גרסה לWSA אולי בעקבות זה הקודם עושה בעיותעשיתי שוב לפי המדריך שלך, הפעם הורדתי גרסת PICO [פעם שעברה הורדתי מיקרו, וזה מיותר כי זה מגיע עם ג'ימייל מובנה שכמובן לא נצרך במחשב, וכן לוח שנה של גוגל ועוד דברים מיותרים]
אבל... כשניסיתי להריץ את קובץ ההתקנה בפאוורשל הוא נדלק לשניה אחת וקרס, וגם הרצת הפקודה שהבאת בפאוורשל עם הרשאות ניהול לא עזרה הפעם... מה עושים? @זלמן @צדיק-תמים@eba אמר בבעיה | ממשק האנדרואיד קרס לחלוטין....:
@a0533057932 אמר בבעיה | ממשק האנדרואיד קרס לחלוטין....:
תסיר ותתקין שוב ע"י שתכין קובץ חדש מגיטאהב
נ.ב. יצא כבר עדכון גרסה לWSA אולי בעקבות זה הקודם עושה בעיותעשיתי שוב לפי המדריך שלך, הפעם הורדתי גרסת PICO [פעם שעברה הורדתי מיקרו, וזה מיותר כי זה מגיע עם ג'ימייל מובנה שכמובן לא נצרך במחשב, וכן לוח שנה של גוגל ועוד דברים מיותרים]
אבל... כשניסיתי להריץ את קובץ ההתקנה בפאוורשל הוא נדלק לשניה אחת וקרס, וגם הרצת הפקודה שהבאת בפאוורשל עם הרשאות ניהול לא עזרה הפעם... מה עושים? @זלמן @צדיק-תמיםמה השגיאה?
והאם הסרת קודם את ההתקנה הישנה? -
@eba אמר בבעיה | ממשק האנדרואיד קרס לחלוטין....:
@a0533057932 אמר בבעיה | ממשק האנדרואיד קרס לחלוטין....:
תסיר ותתקין שוב ע"י שתכין קובץ חדש מגיטאהב
נ.ב. יצא כבר עדכון גרסה לWSA אולי בעקבות זה הקודם עושה בעיותעשיתי שוב לפי המדריך שלך, הפעם הורדתי גרסת PICO [פעם שעברה הורדתי מיקרו, וזה מיותר כי זה מגיע עם ג'ימייל מובנה שכמובן לא נצרך במחשב, וכן לוח שנה של גוגל ועוד דברים מיותרים]
אבל... כשניסיתי להריץ את קובץ ההתקנה בפאוורשל הוא נדלק לשניה אחת וקרס, וגם הרצת הפקודה שהבאת בפאוורשל עם הרשאות ניהול לא עזרה הפעם... מה עושים? @זלמן @צדיק-תמיםמה השגיאה?
והאם הסרת קודם את ההתקנה הישנה? -
@a0533057932 הסרתי, ולא מופיע שום קוד שגיאה, פשוט נפתח החלון הכחול של פאוורשל פעמיים לשבריר שניה ונופל.
@eba הפעלת מצב מפתח בווינדוס?
-
@eba הפעלת מצב מפתח בווינדוס?
@a0533057932 אמר בבעיה | ממשק האנדרואיד קרס לחלוטין....:
@eba הפעלת מצב מפתח בווינדוס?
כן, כבר בהתקנה הקודמת, וזה נשאר פועל.
-
@eba הפעלת מצב מפתח בווינדוס?
-
@a0533057932 כשאני פותח את הפאוורשל מופיע כיתוב כזה, נראה שהוא לא מעודכן או משהו. אולי זו הבעיה?

@eba אמר בבעיה | ממשק האנדרואיד קרס לחלוטין....:
@a0533057932 כשאני פותח את הפאוורשל מופיע כיתוב כזה, נראה שהוא לא מעודכן או משהו. אולי זו הבעיה?

תכנס לקישור
https://aka.ms/PSWindowsבקיצור תתקין את זה
-
התקנתי לפני כמה ימים את ה WSA לפי שלל מדריכים מכאן, מתחומים ועוד, וכעת אני מפעיל את המחשב והממשק לא עולה כלל... רק אצלי? @A0533057932 @צדיק-תמים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות