בעיה | בעיות במקלדת ועכבר בנייד acer e3 111
-
שלום חברים,
מי שיכול לעזור לי לפתור את הבעיה אודה לו מאד, התקנתי נקי ווינדוס 10 בנייד acer e3 111 c4gx
הלוח מגע עכבר לא עובד בכלל והמקלדת רק במסך הכניסה למשתמשים אבל לא בתוך המשתמש.
ווינדוס UPDATE לא עזר וגם לא דרייברים מהיצרן. יכול להיות שווינדוס 10 לא מתאים לחומרה שלו? (במקור 8.1).
תודה רבה! -
שלום חברים,
מי שיכול לעזור לי לפתור את הבעיה אודה לו מאד, התקנתי נקי ווינדוס 10 בנייד acer e3 111 c4gx
הלוח מגע עכבר לא עובד בכלל והמקלדת רק במסך הכניסה למשתמשים אבל לא בתוך המשתמש.
ווינדוס UPDATE לא עזר וגם לא דרייברים מהיצרן. יכול להיות שווינדוס 10 לא מתאים לחומרה שלו? (במקור 8.1).
תודה רבה!@ahhh תודה לכוווולם על העזרה! ב'ה הסתדרתי עם הדרייבר הזה: (https://global-download.acer.com/GDFiles/Driver/IO Drivers/IO Drivers_Intel_604.10135.1001.53001_W10x64_A.zip?acerid=635748547607257157&Step1=NOTEBOOK&Step2=ASPIRE&Step3=ASPIRE E3-111&OS=ALL&LC=en&BC=ACER&SC=PA_6)
בהצלחה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות