בירור | איך אני מגדיר רטט בכוכבית
-
@יענקל-ה אמר בבירור | איך אני מגדיר רטט בכוכבית:
איך אני מגדיר שבלחיצה על הכוכבית יתחלף הפרופיל?
כשאני לוחץ הוא כותב לי יישום לא נמצאזה נראה לי בבניה של הגירסה
-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
-
@יענקל-ה אם אתה יודע לערוך גרסה תבנה אפליקציה שמחליפה פרופיל ותכתוב לה שם חבילה כמו האפליקציה שאמורה להיפתח בכוכבית
@mefateach הוא רצה שזה יהיה לו אוטומטי,
בדרך שאתה רוצה לא צריך לבנות עוד אפליקציה, אפשר להגדיר במסך הבית שבלחיצה על הכוכבית זה יפתח את האקטיביטי שמחליף פרופילים
עיין כאן
https://mitmachim.top/topic/20431/אפליקציה-לכוכבית-ארוך-עובד-רק-במסך-הבית# -
@mefateach הוא רצה שזה יהיה לו אוטומטי,
בדרך שאתה רוצה לא צריך לבנות עוד אפליקציה, אפשר להגדיר במסך הבית שבלחיצה על הכוכבית זה יפתח את האקטיביטי שמחליף פרופילים
עיין כאן
https://mitmachim.top/topic/20431/אפליקציה-לכוכבית-ארוך-עובד-רק-במסך-הבית#@zalmensmok הסרטון שם חסום לי משהוא יכול לעלות לי אותו
המדריך שם זה ליישומים אחרונים או לרטט?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות